14 apr. clinic Team-Penning van Jean-Claude Dysli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

14 apr. clinic Team-Penning van Jean-Claude Dysli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 12:38

Is er nog iemand naar deze clinic toe geweest Verward

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 12:46

JC komt pas (voor zover ik weet) eind juni naar WSW in Marum. Bedoel je niet de clinic van Brad Whitaker? Ik heb er een heel klein stukje van gezien, ik was er pas aan het eind van de middag even.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 13:36

Hij stond met deze datum in de kalender, dus ik weet niet beter dan dat dit de juiste datum is. Mocht het anders zijn dan hoor ik het graag.
Van de clinic van Brad Whittaker op de Veluwe Ranch vraag ik me af of die wel door gaat nu met de vervoersrestrikties.

spotless

Berichten: 421
Geregistreerd: 12-09-02
Woonplaats: Bispgården, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 15:54

E.e.a. was niet helemaal duidelijk in de wedstrijdkalender doorgekomen, vandaar ook het aanvullende bericht aldaar van Diana (WSW).

Afgelopen weekend was Brad bij ons. Het was heel gezellig, erg leerzaam en helemaal vol
Helaas was ons budget dit jaar niet toereikend om echt mee te doen. Wel gekeken bij de round-penn clinic zaterdag en natuurlijk zondag en maandag bij de team-penning. Het blijft mooi om te zien hoe je met alleen een (losse) longeerlijn 100% controle over een paard kunt hebben. Dus geen speciale touwtjes, zweepjes of wat voor geldklopperij dan ook Knipoog

De koeien waren niet helemaal wakker, (het warme weer Verward ) maar toch af en toe razendsnel als ze een gaatje zagen. Zo zie je maar weer; ook met een beetje suffe koeien is team-penning nog moeilijk genoeg!! Koe

Nu is Brad in Hoenderloo - voor zover wij weten gaat dat gewoon door.

23 t/m 29 juni komt Jean-Claude, als ik het goed heb zijn er nog maar enkele plaatsen vrij dus.....

Groetjes Marion

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:35

Ik heb dus wel meegedaan!!
Ik heb zaterdag gekeken naar de round-penn clinic. Hij heeft ook met mijn jaarling quarter hengst (die ik pas een week heb) laten zien wat ik allemaal kon doen. Dat was heel interessant.
Zondag heb ik met mijn appie meegedaan aan de teampenning. En dat was heel erg leuk! En dat te bedenken dat mijn paard een jaar geleden nog doodsbang voor koeien was!
Op maandag avond mochten we nog even "spelen" met de koeien omdat ze er toch nog waren, en toen heeft Brad mijn paard ook nog even gereden in de teampenning. Dat was heel leuk om te zien. In volle galop tussen de kudde door, dat had ik nooit gedacht!
Kortom ik heb een heel leerzaam en niet te vergeten ook een heel leuk en gezellig weekend gehad.

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:00

Gerard(mijn man) en ik hebben maandag meegedaan met de team-penning clinic van Brad. Was onwijs leuk en leerzaam. Onze paarden waren al 2 jaar niet op de koeien geweest en leefde ook weer enorm op. Het was echt de moeite waard. De les begon om 13.oo uur en we stapten om 17.45 uur van onze paarden af. (2x een pauze a 10 min.). Dus je weet wel hoe wij ons de afgelopen dagen voortbewogen hebben. Verward
Ik vond het ook leuk om Brad weer mee te maken. Afgelopen zomer zijn we nl. bij hem geweest. Een zeer geslaagde clinic dus!