nederlanders goed gedaan in Aken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:43

Cer"]
[quote="qhman schreef:
je zegt het helemaal goed, lucht dat is het wat er allemaal hier op bokt geschreven wordt, als er dan is iets positief is, is er geen reactie, of als er iemand iets te positief reageerd op een stal, is er meteen wel weer iemand die dat de goed in boord. laten we met ze alle maar doen dat het gewoon is. stom van me, ik had het zelf kunnen bedenken.


Hm, nu weet je zelf ook een knappe negatieve draai te geven aan een positief onderwerp... de pot verwijt...???
Of gaan dat soort dingen onbewust..??

Ik zie zelf ook geen nut in het feliciteren van mensen via deze website, mocht ik ze irl tegenkomen kan ik ze feliciteren, ware het niet dat ik ze niet ken. Is dat desinteresse?? Welnee!!! Misschien een beetje nuchterheid?

Je vorige onderwerpen waren best constructief, maar nu zit je ietwat te overdrijven qhman...
[/quote]

Hm, Cer het is een aktie op een reactie wat ik geef, de pot verwijt, nee
bewust geschreven. nut van het feliciteren via deze wedsite is een blijk van intreresse juist omdat je deze mensen niet kent, dus ook niet tegen kan komen. dit is ook een vorm van nuchterheid.
en het is jammer dat juist de onderwerpen die constructief zijn, hun uiteindelijke doel voorbij schieten, dus overdrijven, welnee, gewoon is niet op het vinken touw zitten om iets af te schieten, maar een spiegel voor te houden, hoe we bezig zijn op bokt.

DubbelFun

Berichten: 88715
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:50

Als iemand mij de link met de uitslagen kan sturen kan ik er naar kijken, nu kan ik niets vinden, K&P mag natuurlijk ook Haha!

Verder kan ik me wel vinden in wat Rom zegt en zie ook geen nut in een Pro-WN (al moet je daarvoor bij BartVB zijn), laat 'al die PRO's' eerst maar eens hier op Bokt ons behulpzaam zijn bij de nodige problemen waar 'westernrijdend Nederland' tegen aanloopt.

Verder zijn wedstrijden in het buitenland natuurlijk leuk voor diegenen die meedoen (en ik gun hun het succes van harte), maar zag liever het niveau in Nederland wat opgekrikt.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:55

A wise man said Cool



Citaat:
Mensen, waarom moet er altijd gezeken worden om de kleinste dingen! Wat maakt het nou uit of je iemand feliciteert terwijl degene aan wie het bedoeld is het waarschijnlijk nooit zal lezen? Niet overal zo'n punt van maken hoor.

DubbelFun

Berichten: 88715
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:56

En dat op zijn leeftijd Lachen
Zou het komen omdat hij haast 18 is Clown

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:03

Sugarmiss schreef:
Als iemand mij de link met de uitslagen kan sturen kan ik er naar kijken, nu kan ik niets vinden, K&P mag natuurlijk ook Haha!
www.dqha.de

Verder kan ik me wel vinden in wat Rom zegt en zie ook geen nut in een Pro-WN (al moet je daarvoor bij BartVB zijn), laat 'al die PRO's' eerst maar eens hier op Bokt ons behulpzaam zijn bij de nodige problemen waar 'westernrijdend Nederland' tegen aanloopt.
Waarom zouden ze??? vraag hun om hulp en ga trainen bij ze,leer ze kennen en bespreek dan de dingen die je wil weten
Verder zijn wedstrijden in het buitenland natuurlijk leuk voor diegenen die meedoen (en ik gun hun het succes van harte), maar zag liever het niveau in Nederland wat opgekrikt.
Misschien wat minder eigenwijs worden Cool
Laatst bijgewerkt door Rob_H op 16-04-03 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Berichten: 88715
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:08

Blaze: ik mag dan aan de bril zijn, maar zulke letters zijn ook weer niet nodig Haha!
Maar even inhoudelijk:
1.Ik heb gezocht opde duitse site maar zie geen Nederlandse namen staan, dus een preciesere url zou handig zijn.
2. Dit was in zijn algemeenheid bedoelt. De meningen van trainers ligt nogal eens uiteen en niet elke mening past bij de vragensteller. Diverse meningen geuit op een forum kan dus handiger zijn dan door het land te moeten reizen Haha!
3. Die vat ik even niet Verward

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:09

Sugarmiss schreef:
Verder zijn wedstrijden in het buitenland natuurlijk leuk voor diegenen die meedoen (en ik gun hun het succes van harte), maar zag liever het niveau in Nederland wat opgekrikt.


ik meen al eens gelezen te hebben op bokt, dat er iemand schrijft dat we eens moeten nadenken, waarom er zo veel naar het buitenland gaan.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:11

de mensen die in aken zijn gestart starten ook gewoon in nederland,dus qhman deze gaat helaas niet op

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:14

Blaze: Al die mensen die op bokt iets posten vragen toch om hulp?
Je kan niet alle trainers leren kennen en zo'n forum is een uitstekende manier denk ik.
Als er trainers op bokt waren zouden ze altijd tips kunnen geven. Het kan op RT ook, dus waarom niet op WN?
Als er dan trainers zijn die meteen beginnen met "Kom maar bij mij lessen" en ze wonen aan de andere kant van het land is dat zeer onpraktisch.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:16

www.dqha.de*****turnier sport****ergebnisse***aachen-soers

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:17

Romkabouter schreef:
Blaze: Al die mensen die op bokt iets posten vragen toch om hulp?
Je kan niet alle trainers leren kennen en zo'n forum is een uitstekende manier denk ik.
Als er trainers op bokt waren zouden ze altijd tips kunnen geven. Het kan op RT ook, dus waarom niet op WN?
Als er dan trainers zijn die meteen beginnen met "Kom maar bij mij lessen" en ze wonen aan de andere kant van het land is dat zeer onpraktisch.



nou ja is wel wat voor te zeggen ,helaas werkt het nu eenmaal niet zo.
je zult zelf aktie moeten ondernemen om echt iets te leren.
thats live Cool

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:21

OJA*** 9 van de 10 trainers hebben een e-mail adres.gebruik dat dan.

DubbelFun

Berichten: 88715
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:21

Ergebnisse kon ik in je rijtje niet vinden, maar wel Highpointwertung en daar heb ik de namen zien staan.
Bedankt voor de link.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:22

Zerkers Blaze, je moet het zelf doen. Maar ideeën opdoen hier en die bespreken met je eigen instructeur (waarvan ik uit ga dat hij/zij ook open staat voor andere ideeën) is een uitstekende methode imo.
Lezen, luisteren en toepassen Lachen

[edit]Hmm e-mail is idd een goed idee Lachen[/edit]
Laatst bijgewerkt door Romkabouter op 16-04-03 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:23

ergebnisse staat tussen trainers liste en turnier termine**6 plaatsen onder highpoint wertung
Laatst bijgewerkt door Rob_H op 16-04-03 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:24

Romkabouter schreef:
Zerkers Blaze, je moet het zelf doen. Maar ideeën opdoen hier en die bespreken met je eigen instructeur (waarvan ik uit ga dat hij/zij ook open staat voor andere ideeën) is een uitstekende methode imo.
Lezen, luisteren en toepassen Lachen

[edit]Hmm e-mail is idd een goed idee Lachen[/edit]



denk dat de gemiddelde trainer daar wat het betreft Bokt anders over denkt.

en terecht Cool

DubbelFun

Berichten: 88715
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:24

Mijn scherm gaat niet 'dieper' dan de 'Chevrolet Silver Trophy' Verward

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:25

Sugarmiss schreef:
Mijn scherm gaat niet 'dieper' dan de 'Chevrolet Silver Trophy' Verward



strange want inderdaad daar onder staan nog 3 verwijzingen,waaronder ergebnisse

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:26

tip*** druk op **suche** en vul in ***ergebnisse***

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:27

Waarom terecht Blaze?

Hmm, sorry, deze discussie hort hier denk ik niet,

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:28

Romkabouter schreef:
Waarom terecht Blaze?



dat sluit weer aan op dat wat SM niet helemaal begreep in mijn antwoord aan haar.

let wel!!!!!!!!!!!!!!!!! dit gaat niet op voor iedereen Cool

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:33

Romkabouter schreef:
Als er dan trainers zijn die meteen beginnen met "Kom maar bij mij lessen" en ze wonen aan de andere kant van het land is dat zeer onpraktisch.


onpraktisch. van uit jou oogpunt misschien gezien wel, het ligt er maar net aan wat je er allemaal voor over hebt om je doel te bereiken.
van stil zitten is nog nooit iemand wijzer geworden. er zit nog al een verschil tussen halen en brengen dat geef ik toe, en vind het heel parktisch om het te halen, al woon ik aan de andere kant.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:34

ff back to topic.
iedere nederlander die heeft gereden in aken **VAN HARTE**


maar speciaal onze nieuw bakken papa Cool

en niet te vergeten Anita Cool

DubbelFun

Berichten: 88715
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:35

Zo nu heb ik de uitslagen ook gezien. Bedankt Blaze Haha!
Het paard van Kim ken ik niet, is dat een nieuwe van haar Verward
En Blaze: ik heb zeker vandaag mijn dag niet, maar ik zou toch graag een iets duidelijker (voor mij dan Haha! ) antwoord willen hebben op mijn puntje 3.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:42

Nog even inhaken op qhman:

Vragen stellen op een forum is ook niet stilzitten. En kan niet naar Zuid-Limburg (bijvoorbeeld) rijden om een trainingssessie te beleven en dan weer terug te gaan. Het ontbreekt mij aan finaciële middelen daarvoor, niet aan goede wil

Met nuttige tips die hier geplaatst worden kan ik dan wel weer verder.