Vroeg beleren - meningen graag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 08:28

Als de trainer van Cowgirl is wie ik denk dat hij is zeg ik niks...grmff...behalve dan dat mij verteld is dat de persoon die ik in gedachte heb zegt dat hij in Amerika getrained heeft, maar dat hij van het eerste paard af geflikkerd is en enkel gebroken heeft ofzo...dus niks training...maar verder...sorry... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 11:02

kunnen we het ff niet meer over mijn instructeur hebben graag komt e een beetje de keel uit , als je wat te melden hebt graag via PB je. Ik kan er tenslotte ook niks aan doen. Extreme duivel Ik heb al weer te veel gezegd hierzo Extreme duivel

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 16:26

HAHAHAHAHAHAHA Haha! Haha! *LOL* *LOL* Party!! Party!! Pling Pling
Bovenstaande zegt wel genoeg. Ik lig te kronkelen van het lachen.
Even serieuze vraag: ben je zelf tevreden over je trainer? Als dit zo is trek je je toch niks aan van andermans kritiek. Of zeg ik nu iets raars?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: banish op 2001-07-14 16:29 ]</font>

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 18:03

Het gaat heel goed zelfs!!!!!
Ik terk me er ook niks van aan vind het alleen erg banketstaaf.
lijkt wel of er tegenwoordig niemand meer deugd. Daarnaast sta ik er helemaal buiten ik heb alleen maar les , wat ie buiten mijn les tijd omdoet zal mij een worst wezen.
de lessen gan eerlijk en DIERvriendelijk.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:26

Hmmm..het kwam er misschien wat banketstaaf uit, maar ik bedoelde het eigenlijk niet eens banketstaaf...ik weet niet eens of het wel dezlefde persoon is, maar ik bedoelde dus in ieder geval dat de persoon waar ik het over heb dus ook geen hele jonge paarden bereden heeft... Schijnheilig Maar als het uberhaupt dezelfde is, tsja, misschien is ie wel vaker naar de VS geweest...weet ik natuurlijk niet, ik moest alleen lachen omdat ik dit verhaal had gehoord en dan geldt het jonge paarden rijden ook niet, maar nogmaals, weet niet of het over dezelfde persoon gaat. Sorry Cowgirl, ik bedoelde er niks banketstaaf mee, kwam er misschein alleen een beetje fout uit, sorry! En ik zal er eerlijk bij zeggen dat ALS het al dezelfde persoon is dat ik hem voor zover ik kan beoordelen erg netjes vind rijden, verder weet ik niks over zijn training, heb alleen een verhaal gehoord...en tsja, ik vond dat wel grappig ivm het onderwerp, maar goed, nogmaals sorry als het wat rot overkwam... Scheve mond\

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:28

okay, zo zie je maar weer dat je bepaalde roddels die je via via beter niet kan plaatsen omdat je het zelf eigenlijk ook geen eens weet.
nu gaan we weer gezellig verder over western kleppen Clown