Zadelpasclinic door Evelien bij Colinda met foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 05:11

Even off topic dan, mag het SM?
Bij mijn oom is er een hengstveulentje geboren waar de darmpek niet afkwam. Het arme kleine diertje was op sterven na dood en had koliek toen ik kwam.
In overleg met de veearts zijn we hem gaan flessen om aan te sterken en hebben we hem op de benen gezet voor beweging. Iedere 2 uur moesten we een klisma geven.
Rond 3 uur 's nachts zagen we hem ineens opknappen. Om 18.00 uur de volgende avond was alle darmpek eraf (veulen was toen al 2 dagen oud). Inmiddels gaat het goed met hem. Het is een vrolijk veulen, wat heel erg op mensen gericht is. We hebben hem er dus doorheen gesleept.

Jolanda een bittenclinic vind ik ook reuze intressant. Zou iets meer willen weten over de verschillende mylerbits en hun inwerking. Dus organiseren maar zou ik zo zeggen!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 07:53

Oh gelukkig zeg, arm ding!
En om weer terug on topic te komen... Voor een bittenclinic ben ik ook wel te porren, en inderdaad, de Mylers zijn mijn grote favorieten!! Heb m'n merrie er na lang zoeken perfect op gereden, en Dot krijgt ook niks anders meer in d'r mond. Kan ze dan ook meteen een Comfortsnaffel met western D's en wide barrel mee nemen? Knipoog

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:41

Is er al een datum geprikt voor de bittenclinic???
Ik heb eventueel ook wel belangstelling om met Banishje te komen als dat kan namelijk.

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers