Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik weet niks van western) maar er staan best veel spelfouten in...Sonja schreef:Oeiiii nou moet ik in m'n herinnering graven en die stop ik soms wat diep weg als het om western gaat, maar hebben we het hier 2 of 3 jaar geleden niet over gehad in de ALV van de WRAN?
Of ging die discussie toen alleen over het wel of niet mogen rijden op 1 hand op trens?
Ik weet niet of ik het er mee eens ben...
Aan de ene kant zou ik het super vinden als alle paarden bitloos gereden mogen worden. Aan de andere kant is het nou juist de kunst om het op een gegeven moment (!) op 1 hand met een lang teugeltje te kunnen...
Maar ik schrik wel een beetje van de aanleiding van je brief... Hoe kan een paard met de mondhoeken open in hemelsnaam een wedstrijd winnen ipv DQ te krijgen?

Maar waarschijnlijk is daar ook wel vaker een discussie over geweest, sorry dat was dan voor mijn tijd
Iedereen de vrijheid geven met bosal te starten is natuurlijk ook fijn maar ik denk dat de 'foute' ruiters zich daar niet door laten stoppen.