Halter Clinics ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:03

okay ik vraag aan Jos een paar muntjes voor warmwater en de zonnebank Knipoog en als er wat over blijft dan neemt hij ze maar weer terug , toch............ Ach gut

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:04

Ik bedoelde dit:
XoNo schreef:
Witte Paint wassen en aardig wat water? Waar haal je dat vandaan? O:)


Als je veel wit hebt gebruik je naar mijn idee meer water omdat je gewoon grondiger moet wassen... soms wel twee of 3 keer als ze echt vies zijn. Da's alles... Haha! En omdat ik haar zondag dus écht showklaar ga maken (dat wilde jullie toch zien Verward ) heb ik dus flink wat water nodig.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:07

en een goeie douche-kop, die hadden ze wel voor de winter, ik hoop dat die het overleefd hebben, er zijn trouwens twee spuitplaatsen met warm water

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:09

Francis, ja, dat willen wij zien Ik ga uiteraard om van jou en anderen te leren en zodat ik nog wat tips kan krijgen bij het toiletteren van Bud, maar verder grijp ik vooral deze kans om een keer een stukje met de trailer te rijden en kijken hoe hij zich gedraagt op vreemd terrein (ik hoop beter *LOL* want hij heeft zijn pruik weer op sinds gisteren Frusty Tong uitsteken).

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:07

charene schreef:
en een goeie douche-kop


oh, maar als er 'gewone' tuinslang aan de kraan zit, dus waar dat gardena koppelspul aan kan, dan heb ik een perfecte douche kop die ik dan wel mee neem... Lekker harde straal... Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 23:00

Die vriendin van mij gaat dus NIET mee Dus Bud staat alleen op de trailer. Nog dingen die ik dán in mijn achterhoofd moet houden? Stiekem erbij gaan zitten? Schijnheilig (grapje natuurlijk Haha!) Ik zorg voor plenty of vreten voor hem hoor

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 08:55

Nee hoor Xono, gewoon rustig aan doen, dan komt het allemaal goed. Een hooinet voor z'n neus helpt inderdaad ook.
Een ander paard mee op de trailer is alleen handig als dat een 'oude crack' is... een ander jong paard kan net zo goed van slag raken en Bud zo 'aansteken'...
Zo lang je er met remmen en de bochten goed rekening mee houdt is er waarschijnlijk niet veel aan de hand.
Tot zondag!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 10:54

Goed, nu even voor alle duidelijkheid de tijd van aanvang??????? 10.00 uur beginnen????????

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 11:09

Wat mij betreft wel... met wassen en alles hebben we de tijd wel nodig.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 11:51

Prima hoor Lachen

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:46

hey Xono volhouden hoor , die Bud van jou kan zo`n reisje echt wel hebben Knipoog . Ik ga nu ook telkens een stukje rijden met JoJo en ze gaat super op de trailer, inderdaad een lekkere volle hooizak....... Okay dus vanaf 10.00 komen jullie Dromen , ik heb er echt zin in , nou als jullie nog wat willen weten ik ga vanavond naar Jos om alles doorte spreken, dus zijn er nog vragen...............

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:48

charene schreef:
Lijst :

Francis met Dot
vriendin met quartermerrie
Vera met De Digger
Xono met de welbekende Buddy
Ikke met JoJo


zonder paard:

Henriette
Ria
groompje Jennefer
Flying H
Sammy jo

Dan een paar meiden van wennekers die ook heel graag mee willen doen:

Manon met veulen
Mascha met veulen of arabier
Sil met quartermerrie
en ik denk nog een paar kijkers Verward

volgens mij is de lijst zo compleet anders hoor ik het wel

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:28

Yep, alleen weet mijn vriendin, Jeanet, nog niet zeker of ze wel of geen paard mee neemt, want ze heeft het momenteel behóórlijk in d'r rug. Het kan ook nog zijn dat ze haar Paint ruin mee neemt... Maar goed, ze komt zelf in ieder geval wel mee...

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 08:56

gister alles even doorgesproken met Jos en Niels . Sil die ook meedoet van wennekers gooit alleen voor ons om een uur of 10.00 de kantine open voor een kop koffie Ach gut . Ik wil ook wel koffie meenemen , ik heb alleen een Senseo koffie ap. en dat gaat dus niet lukken Knipoog . En om 12.00 gaat de kantine echt open, ik neem gewoon lekkere koekjes mee en limonade met bekers. We mogen elke bak gebruiken binnen of buiten, de muntjes van het solarium kosten 2 euro 50 voor ik geloof een half uur (als je dit wil proberen stuur dan even een pbtje dan bestel ik ze), en het warme water werkt met 50 euro cent. Nou ik hoop dat jullie morgen allemaal komen want ik heb er echt heel veel zin in en de meiden van wennekers zijn ook heel enthousiast. Groetjes Charita

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 12:27

Ik heb er ook veel zin in! Wij komen sowiezo, en laten we positief denken: met Budje Lovers Lachen Ik heb geen warm water nog hoor, ik was hem nog liever niet.

Net even op www.stalwennekers.nl gekeken...wat klinkt dat geweldig! 2 binnebakken, 3 buitenbakken, 3 roundpenns, hele jaar door weidegang, uitloopstallen Kwijl Geweeeeeeeldig!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 13:09

Ik hoef geen solarium, wel warm water, maar dan zorg ik wel da'k een paar 50centjes bij me heb.
Lief dat Sil voor ons koffie maakt!
Dot mag zo lekker even zonder deken buiten, want hier tussen de bomen is het al lekker warm, dus ze is mogen lékker vies! D'r manen zijn ook beláchelijk lang (voor Halter begrippen dan Haha! )...kunnen we mooie 'voor/na'-foto's maken!
Nu ga ik zo boodschapjes doen voor de salade... mét kaas Vera! Knipoog
Ík heb er in ieder geval zin in, tot morgen!
~Francis~

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 13:12

Wij hebben inmiddels stroganoffgehakt gekocht én kaas (zowel oude (voor Karen Tong uitsteken) als jonge).

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 13:32

De kaas gaat toch niet door het gehakt hé! Misselijk Ik lust n.l. geen kaas, maar ben wel benieuwd naar de balletjes van je moeder! (hmm... wat zeg ik nóu weer Haha! )

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 14:28

hihi ik heb HONGER Kwijl balletjes met kaas balletjes zonder kaas, maakt mij nix uit ik ben een echte alles .................... Kwijl Kwijl

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 17:51

Francis, haha, nee de kaas gaat niet door de balletjes heen (:r). Allemaal apart natuurlijk *LOL*
Overigens vond ik het vandaag zulk lekker weer, dat ik hem toch ff gewassen heb Lovers Hopen dat we daar morgen nog steeds resultaat van zien *LOL*

Afbeelding

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 19:59

OK, dit is dus weer typisch Vera Boos!

Ik heb een beetje chaotische twee dagen achter de rug. Kinderslaapfeest gehad hier in huis, vandaag de slaapklanten naar huisbrengen, verjaardag bij iemand vieren, voor werk weg en nog even naar een tweedehands trailer wezen kijken. Twee jank-kids van vermoeidheid (ut spul ging met het feestje om 24.00 uur slapen en om 04.00 uur werd ik wakker omdat ze weer tv aan het kijken waren *LOL* Extreme duivel, en dat voor 7 en 8 jarige Clown ) net naar bed geslingerd. Huilen Slapen

Kruip ik nu achter de computer om weer eens te updaten; lees ik over het eten maken, SH*T, SH*T, heeelemaaaal vergeten Frusty Frusty Frusty
Dat is dus echt weer wat voor mij!!!!! Sorry Sorry jongens, ik zal kijken wat ik nog bedenken kan maar het zal geen hoogstandje worden. Bloos

DubbelFun

Berichten: 88740
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 20:26

Noodles.... Vingers aflikken
Volgens mij gaat er meer gegeten worden dan gefrunnikt.
Maar veel plezier morgen. Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 20:37

Vera.................ik ga me ook verschuilen achter een goeie smoes (zal ik jullie morgen vertellen)!Ik neem een fles vocht mee en dan houdt het redelijk op hier..........

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 21:34

ja en jullie zullen het niet geloven , ik wilde een cake voor jullie maken Kwijl , stond vanmiddag het huis van de buren in de fik (echt waar) en ik moest vanavond uit eten (zielig he). Maar ik heb koekjes , snoepjes en limonade en bekertjes en een hoop zin....... Nou mijn paardje heeft vandaag haar hoofdje gestoten dus ze mist morgen een stukje haar Huilen
Nou tot morgen , wie neemt de zonnebrand mee........

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:48

Nou, de macaronisalade staat klaar in de koelkast. Twee bakken, één met vlees en één met kaas. En voor degenen die niks hebben kunnen maken (ik weet dat Flying High ook een legitime rede heeft)... Je kunt eventueel nog wat bij de benzinepomp halen Knipoog (van die bekertjes vruchtenyoghurt ofzo Clown )

Mooi gewassen Xono! Tuurlijk zien we daar morgen nog wat van! Ik heb Dot daarentegen vandaag een poosje zonder deken buiten gehad, ik heb een paddock van zwart zand en ze heeft heerlijk liggen rollen (aan twéé kanten, doet ze niet vaak Tong uitsteken ) dus ze is goéd vies! Leuk voor 'voor/na' foto's Haha!

Charene, zelfs voor missende plukjes haar hebben we truukjes! Knipoog

SM... natuurlijk moet er éérst gewerkt worden voor ze mogen eten! }>

Goed, ik ga nog ff een hooinetje vullen en m'n poetskist klaar zetten, en dan naar bedje... Gaaaap Dromen
Tot morgen luitjes!!
(Oh ja... vriendin Jeanet komt zonder paardje)