UITSLAGEN 2 MAART KALVERHOEK!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 00:10

hoi,

mmm...weet niet waar deze discussie op uit moet gaan lopen.... Scheve mond maar het wordt er niet leuker op....

Even wat anders... ik zal heel eerlijk zijn, en dan even in dit geval tegenover qhman... het is absoluut niet verkeerd bedoeld, maar ik weet eerlijk gezegd toch wel graag met wie ik o.a. ''schrijf'' , dus ik begrijp wel waarom sommigen ernaar vragen...

en ik dus ook... Knipoog Dat je anoniem wilt blijven, zal ik moeten respecteren, maar begrijpen doe ik het niet helemaal...sorry...

Tevens ''weerhoudt'' het me ervan, om op bepaalde topic's mijn mening neer te zetten... dat ligt bij mezelf, dat weet ik... het zij zo... Knipoog

Met vriendelijke groetjes & nogmaals hoop ik, dat je je misschien toch eens voor wilt stellen?!

op de avatar zie je Sallyman!


rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 08:03

ik heb nu het filmpje gezien(dankzij sandra K. ) maar ik vond het er toch zeker niet slecht uit zien! al loopt ie niet zoals bij henk of vroeger bij mikel maar dat ken je niet verwachten vind ik. dat wou ik ff kwijt. groetjes. Knipoog

feel the power of Nimbo! Knipoog

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 09:34

rhynstoner schreef:
ik heb nu het filmpje gezien(dankzij sandra K. ) maar ik vond het er toch zeker niet slecht uit zien! al loopt ie niet zoals bij henk of vroeger bij mikel maar dat ken je niet verwachten vind ik. dat wou ik ff kwijt. groetjes. Knipoog


Jurgen heeft twee jaar de tijd gehad om Tabasco te Misselijk (trainen).
Valt me mee dat hij trouwens mocht starten van de KING.

Hoe heeft dat meisje met die pinto het gedaan
Waar zij nu stage loopt of liep kan ze veel leren

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 10:18

Colinda schreef:
hoi,

mmm...weet niet waar deze discussie op uit moet gaan lopen.... Scheve mond maar het wordt er niet leuker op....

Even wat anders... ik zal heel eerlijk zijn, en dan even in dit geval tegenover qhman... het is absoluut niet verkeerd bedoeld, maar ik weet eerlijk gezegd toch wel graag met wie ik o.a. ''schrijf'' , dus ik begrijp wel waarom sommigen ernaar vragen...

en ik dus ook... Knipoog Dat je anoniem wilt blijven, zal ik moeten respecteren, maar begrijpen doe ik het niet helemaal...sorry...

Tevens ''weerhoudt'' het me ervan, om op bepaalde topic's mijn mening neer te zetten... dat ligt bij mezelf, dat weet ik... het zij zo... Knipoog

Met vriendelijke groetjes & nogmaals hoop ik, dat je je misschien toch eens voor wilt stellen?!



beste colinda, ik hoop er achter te komen hoe ik te weten kan komen of ik op de juiste weg ben. op het moment dat je iemand kent en weet wat hij doet en staat. dan zijn meningen niet meer opjectief, en betrek ik er ook mensen in die er niet op zitten te wachten om als voorbeeld te dienen.
als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me juist heel graag zou willen voor stellen. open en eerlijk zijn is zo heerlijk nog niet. omdat de waarheid niet altijd gezegd mag worden.

de beste voetballers staan langs de kant !!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:04

qhman schreef:
beste colinda, ik hoop er achter te komen hoe ik te weten kan komen of ik op de juiste weg ben. op het moment dat je iemand kent en weet wat hij doet en staat. dan zijn meningen niet meer opjectief, en betrek ik er ook mensen in die er niet op zitten te wachten om als voorbeeld te dienen.
als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me juist heel graag zou willen voor stellen. open en eerlijk zijn is zo heerlijk nog niet. omdat de waarheid niet altijd gezegd mag worden.


ik begrijp best wat je bedoelt, maar ik ben zo iemand die graag de waarheid wil horen, en moet ik het voor ''lief'' proberen te nemen als die echt pijnlijk is.... maar dan zou het dus over ''mij'' persoonlijk moeten gaan... Knipoog
Toch hecht ik dan wel steeds weer waarde aan die eerlijkheid (ja... boven alles)....

Maar qhman; het hoeft toch niet zo te zijn, dat je hier op bokt je hele ''leven'' neer moet zetten?
Ik heb mijn profiel wel ingevuld en ja.. zo volledig mogelijk (no big deal), maar je kan toch ook een ''stukje'' invullen?
Of ben je zo bekend in de sport dat iedereen je dan al kent ofzo? (en wat dan nog...)

Het is altijd leuk te lezen, wat iemand zoal doet, welke discipline, hoelang ermee bezig.... wedstrijdambitie of juist niet...
weet niet eens of je een man of vrouw bent Haha!

Verder vraag ik me af met wat je bedoelt met ''of je op de juiste weg bent''? Hoop je dat hier op bokt te vinden?

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:29

Colinda schreef:
Even wat anders... ik zal heel eerlijk zijn, en dan even in dit geval tegenover qhman... het is absoluut niet verkeerd bedoeld, maar ik weet eerlijk gezegd toch wel graag met wie ik o.a. ''schrijf'' , dus ik begrijp wel waarom sommigen ernaar vragen...
.... dat je je misschien toch eens voor wilt stellen?!


Ik weet wie hij is maar mag het kennelijk niet meer vertellen Lips are sealed heb ik inmiddels begrepen.

Sorry hoor, maar ik vind het een hoop dikdoenerij over niks. Deze wijze waarop qhman zich opstelt werkt bij mij alleen maar averechts. Het is hier een open forum, niemand doet geheimzinnig en het stadium van "anoniem blijven" om zo lekker elkaar af te kunnen z**ken zijn we al reeds ver gepasseerd. Gaaaap
Want dat is toch eigenlijk de reden in het verleden waarom mensen anoniem berichten plaatsten (kijk naar Horses).
Het serieus genomen worden zit hem absoluut niet in je anonimiteit maar in de kwaliteit van je antwoorden. Of je nu tien paarden hebt of 1 maakt je niet beter, inteligenter of geeft je een "hoger" aanzien.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:28

vera"]
[quote="Colinda schreef:
Even wat anders... ik zal heel eerlijk zijn, en dan even in dit geval tegenover qhman... het is absoluut niet verkeerd bedoeld, maar ik weet eerlijk gezegd toch wel graag met wie ik o.a. ''schrijf'' , dus ik begrijp wel waarom sommigen ernaar vragen...
.... dat je je misschien toch eens voor wilt stellen?!


Ik weet wie hij is maar mag het kennelijk niet meer vertellen Lips are sealed heb ik inmiddels begrepen.

Sorry hoor, maar ik vind het een hoop dikdoenerij over niks. Deze wijze waarop qhman zich opstelt werkt bij mij alleen maar averechts. Het is hier een open forum, niemand doet geheimzinnig en het stadium van "anoniem blijven" om zo lekker elkaar af te kunnen z**ken zijn we al reeds ver gepasseerd.

[/quote]

heerlijk dit bericht, het verteld zo veel over je zelf

de beste voetballers staan langs de kant !!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:47

He, tegenwoordig is de plaza ook weer open op horses. In de oude bezetting weer Knipoog Tja, het maakt mij niet zo uit of iemand nou anoniem iets zegt of niet. Het gaat mij er meer om wát er gezegd wordt en hoe.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:58

qhman schreef:
heerlijk dit bericht, het verteld zo veel over je zelf

Dito Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:42

tjemig... sorry hoor Vera & qhman, maar hier was ik zeker niet op uit....

heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag Knipoog

groetjes

op de avatar zie je Sallyman!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 00:12

Colinda schreef:
tjemig... sorry hoor Vera & qhman, maar hier was ik zeker niet op uit....

heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag Knipoog

groetjes


Voel je niet verantwoordelijk hoor! Het begon omdat hij mij "beschuldigd" dat ik aan Jos heb vertelt wie hij is, terwijl ik a) het niet heb verteld en b) hij mij niet heeft verteld dat het zo'n groot geheim was.
Dus jij hebt hier geen enkele schuld aan Knipoog

Ik snap het probleem niet zo erg en vind het jammer dat qhman niet de moeite heeft genomen om een PB te sturen voor verheldering ipv het op deze manier op te lossen.
Maar dat zal er wel mee te maken hebben dat hij hier nieuw is en het allemaal nog niet zo goed aanvoelt. *LOL*
Ik stuur hem wel een PB om het op te lossen.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 07:32

ik wordt nu toch wel heel nieuwsgierig wie qhman is hoor????????????? Haha!
maar ja het is nu wel duidelijk dat niemand iets mag Lips are sealed Haha! Haha! Haha! Haha!

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:56

We hebben het via PB uitgepraat en opgelost Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:40

Ik krijg op de een of andere manier fibraties binnen~~~~~~~zoem zoem~~~~~~
QHman, BEN JIJ HET WERKELIJK???!?!????!?!


Sjongens, een gedoe om zo nodig anoniem te blijven......ik snap dat werkelijk niet. Als ik baal van een trainer/ stal of wat dan ook, zeg ik dat regelrecht tegen diegene. Ik stel me zelfs van tevoren even netjes voor zodat ze weten met wie ze te doen hebben, da's wel zo prettig natuurlijk voor beide partijen, per telefoon doe je dat namelijk toch ook. Er zijn behoorlijk wat 'bekende' wedstrijd- westernruiters hier op bokt die toch ook echt normaal mens blijken te zijn, Lachen Lijden ze schade door hun opmerkingen en uitlatingen die ze hier neerzetten???? Volgens mij niet.....

Qhman, maak er niet zo'n heisa van!!!! Zelfs Rob ("Blaze") doet echt niet schijnheilig over zijn identiteit en is toch altijd erg direct met zijn berichten..... Extreme duivel , waarmee hij best heel wat mensen op de achterste benen kan krijgen......maar ook interessante discussies!!!

Welkom bij de Kippies en Haantjes van Bokt en bok lekker met ons mee.....maak je geen zorgen over je identiteit, dat weten we toch binnen de korste keren allemaal, (hihiiii, het wereldje is ernstig klein).....je zult daar echt niet op aangevallen worden!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 17:01

Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden die qhman is Haha!
Bovendien snap ik overigens niet wat voor positiefs je uit anonimiteit kan halen op een forum als deze. Verward Leg dat eens uit qhman.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers