clinic van Dell Hendricks

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

clinic van Dell Hendricks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 15:27

Ik zag net op de homepage van Burgmeijer quarterhorses dat er 1 en 2 maart een clinic is van Dell Hendricks bij Burgmeijer Quarterhorses in Vorstenbosch.
Dell Hendricks is een van de bekendere trainers en ruiters in de vs.
Hij heeft al meerdere kampioenstitels op zijn naam. Hij werd bv. NRHA reserve world champion in 2002 en in dit zelfde jaar won hij de Americana met het paard "Broodmoore".

Mee doen kan niet meer want alles is vol. Jolande en ik gaan in elk geval zeker kijken.
En ik dacht dat er wel meer mensen interesse zouden hebben. Vandaar even dit berichtje. Je kunt zaterdag en/of zondag gaan kijken vanaf 14.00u.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:29

Moet je je van tevoren aanmelden, zijn er kosten aan verbonden? Ik heb Dell Hendriks op de Americana 2002 zien rijden, en een clinic lijkt me zeker heel interessant. Helaas is Vorstenbosch een beetje uit de richting om het op de bonnefooi te gaan proberen....

Je suis Charlie.

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:33

Zeer interessant. Adrienne laat even wat van je horen Lachen

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 15:37

Ik dacht niet dat je je aan hoefde te melden. Dat is volgens mij alleen als je mee had willen doen met je paard.

Je kunt voor meer info ook even kijken bij http://western.ibs4.com/
dan onder stallen bij de B van Burgmeijer. Of gewoon even bellen als je meer wil weten.

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:42

Citaat:
We are hosting a clinic with Dell Hendricks on March 1&2,2003. The Clinic IS FULL to riding participants but is open to the public at 2 pm each day, for a cost of 10euros for DRHA members and 25 euros for non members. Participant will hav e the opportunity to ask questions at the end of each riding sesion.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:44

Hee bedankt SM....dat wordt me te gortig...temeer ik geen lid van de DRHA ben, en ook nog benzinekosten erbij komen....

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 21:15

Zo, dat is prijzig zeg. Qua planning had ik hier wel heen gekund, maar het is wel heel erg duur om toeschouwer te zijn. Volgende keer beter dan maar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers