Vaquero cream - wie kent het c.q. gebruikt het

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DubbelDun

Vaquero cream - wie kent het c.q. gebruikt het

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 13:33

Voor mijn toekomstige rawhide teugels Knipoog ben ik op zoek naar een potje Vaquero cream om ze lekker zacht en soepel te maken.
Weet iemand waar het hier te krijgen is en hoe duur. En wie gebruikt het zelf en wat zijn de ervaringen ermee.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:21

Goh wat leuk, rawhide teugels!!! Knipoog Haha!
Ik heb laatst zo'n potje gekocht vanwege mijn rawhide verslaving. Heel eventjes nog maar uitgeprobeerd. Het werd er zachter van, vies was het nog niet.
Ik had Arthur een mailtje gestuurd en die mailde terug dat eht E 9,- kostte. Bleek er op de WE te Den Bosch E.18,- op te staan. Ik kreeg het echter toch voor E 9,- mee Tong uitsteken
Ik zal vanavond eens een stukje vieze rawhide gaan poetsen. Volgens de beschrijving moet je het lang laten intrekken, dus een soort van maskertje!

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:42

Wij hebben de Vaquero cream thuis ook voor de romal reins. Werkt goed, houdt ze soepel en mooi. De moeite waard. Weet alleen niet meer waar we dat potje hebben aangeschaft.

Groetjes, Gisela

Gisela & Paulus, http://www.galaxyquarterhorses.com"
Quarter Horses: Dutchs Peppy Flash, Peppy Dun It Chex, Miss Wimpy Hollywood, Customized Whiz, Cee U In Tinseltown

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie