Een lach en een traan.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 22:40

Ok, hij is er klaar voor, staart in een vlecht, dek gewassen, mooi geborsteld en nog een paar foto's genomen.
Nu nog 1 nachtje slapen en dan gaan we..... Verdrietig Pling

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 00:23

SUCCES

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 00:57

Wat een mooi paardje. Ik wil hem zien Tong uitsteken . Gefeliciteerd. En ook fijn te weten dat Fuego een goed plekje krijgt.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:25

Rij rustig aan straks, sterkte bij het wegbrengen van Fuego en ik zie je vanmiddag..........neem jij een doos Kleenex mee??? Bewaar je er een paar voor mij?????

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:35

Huilen Ik hoop dat we nog kleenex over hebben als we bij jou gearriveerd zijn, maar ik zal zorgen dat Vera rustig aan doet onderweg en dat we heelhuids aankomen. Zie je vanmiddag!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 09:37

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Vera...en Fuego komt, als ik dat hoor, heel goed terecht, en is gelukkig de wereld niet uit. Misschien kun je hem af en toe nog opzoeken?

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:20

Vera (tuurlijk ook Nanouk.....) en Frummel zijn op dit moment de files aan het inspecteren op weg naar huis. Frummel liep braaf de trailer op, hinnikte nog een paar keer in de verte en daar gingen ze met z'n drieen. Als afleidertje heb ik nog even paard gereden maar op weg naar huis in de auto kwamen dan toch nog een paar waterlanders over mijn wangen biggelen. Veel geluk met hem, Vera!!!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:30

Sterkte Karen,

alle aandacht gaat nu uit naar de blijdschap van Vera, maar ik weet nog zo goed hoe jouw gevoel nu is. Duurt een jaartje of 2 }> Knipoog maar het schijnt over de gaan (oeps, er valt een traan op mijn toetsenbord.......)

DubbelFun

Berichten: 88675
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:02

Ik mis 'mijn' meisjes ook nog af en toe, zeker als ik zie hoe mooi ze geworden zijn. Van het hengstje heb ik dat minder, wij zaten ook niet echt op één lijn Haha!
Ik ben duidelijk geen hengstenmens Schijnheilig

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 21:09

PPPfff, wat een spannende dag!!!!

Eerst Fuego in de trailer, die had er veel zin in en was ontzettend druk (issie anders nooit Verward ). Gelukkig hadden we een kan met koffie en lekkere broodjes dus veel afleiding en maar kletsen.... Haha!
2 uur later aangekomen op Fuego's nieuwe stekkie. Hij stapte de trailer af, keek rond, liep de wei in en werd begroet door zijn nieuwe vriendin.
Hij vond het allemaal geweldig Haha! We gingen een kopje koffie drinken en daarna dachten we nog even zijn nieuwe hoofdstel te passen om te kijken of het bit goed was. Normaal komt hij altijd aangalopperen als ik aankom maar nu dacht hij Extreme duivel Clown }> En kwam mooi niet!! Veel te blij met zijn nieuwe stekkie! Lovers Ik mocht hem nog net een knuffel geven (en een traantje laten) en dat was het.

Nanouk en ik hebben zitten vechten tegen de tranen in de auto en moesten elkaar niet aankijken maar het voelde goed.

Op naar Frummel! Karen zat al in de kantine en we hebben nog even naar pappie van Frummel gekeken die zich vermaakte in de bak. Toen kwam Straw Miss met vriendinnen die de bak onveilig maakte Extreme duivel
Tsja, en daarna was het moment voor Karen aangebroken om afscheid te nemen Lovers Huilen Frummel stapte zo de trailer in en daar gingen we.
Hij heeft gehinnikt naar Karen maar gelukkig geen files onderweg dus met 2 uurtjes waren we weer keurig thuis.
Frummel vond het wel leuk in de trailer want zo makkelijk als hij er inliep, zo moeilijk kregen we hem eruit. Met geen mogelijkheid
We hebben alles geprobeerd; voer, leuke merrie in het zicht zetten, duwen trekken...mooi niet. Hij durfde niet achteruit.
Uiteindelijk hebben we hem eruitgetrokken en is hij er een soort van uitgestort Clown
Maar zoals een goed Quarter betaamt; hij was eruit dus alle stress was verdwenen Schijnheilig
We hebben hem lekker in zijn stalletje gezet en hij vond het allemaal prima, alsof hij nog nooit ergens anders had gestaan Gaaaap

Karen, je hebt een kanjer van een paardje op de wereld gezet (niet letterlijk *LOL* ) en ik zal er heeeeeeel goed voor zorgen Lovers Lovers
Bedankt voor alles Lovers

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:12

Frummel was juist mijn allerliefste van stal........nu niet op zijn voordeligst qua uiterlijk, zo halverwege de groei en een teddyberen- pak aan, maar het wordt absoluut weer een topper!!! Ik heb gekozen om me toch op de Paints te concentreren, de APHA- wedstrijden aflopen.....de rustige onderdelen rijden en halteren.....Dan kan ik het toch niet maken om Frummel te laten staan omdat het een reiner wordt en ook nog een Quarter is.... Cool . Daarom heb ik hem Vera aangeboden, ik weet zeker dat die twee zeeeeeeer goed bij elkaar passen en Frummel en Vera elkaar heerlijk zullen vertroetelen... Lovers . Ik heb er vrede mee nu, zeker nu hij ook nog de trailer veilig uit is gekomen bij Vera *LOL* en daar hevig zijn nieuwe vriendinnen aan het versieren is! Over een paar weken op visite, dat lijkt me bere- gezellig en heel leuk om Frummel weer te zien.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 22:56

Net even gebeld met de nieuwe eigenaar van Fuego. Alles gaat prima en hij staat nu heerlijk in zijn stalletje. Kan ik ook rustig slapen Gaaaap Lovers

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 09:20

Goeiemorgen allemaal...........wat een dag gisteren! Vooral dat telefoontje van Vera, "alles is goed gegaan, we zijn thuis.....maarrree...eehehhh, hoe krijg je hem de trailer weer uit.....hihiii" Ik lag in een deuk, echt een Frummel- actie! Braaf de trailer in, staan als een huis tijdens een ruime 2,5 urige reis en gewoon die (inmiddels vertrouwde) trailer niet meer uit gaan!!! Maar goed, twee keer oefenen en ook dat hindernisje is overwonnen......

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 13:07

Hij is de nacht prima doorgekomen, heeft lekker gelegen want de BioBase zat tot in zijn oren! Slapen Nu staat hij lekker buiten en volgens Nanouk is dat allemaal prima gegaan (helaas moet ik werken dus kon er niet bij zijn Huilen
Morgen kan ik heerlijk de hele dag met hem aan de slag...ik kan niet wachten!!!! Tong uitsteken

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:32

Hoi,

Heel veel plezier met je nieuwe paardje. *LOL*

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:01

Net nog even bij ze geweest om wat lucerne te brengen. Stonden met zijn viertjes in de paddock alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Frummel vond het eerst wel apart zo'n hapje tussendoor maar paste zich onmiddellijk aan en hapte vrolijk mee onder aai-begeleiding van mijn dochter Pien die Frummel helemaal fantastisch vind Kwijl . Voortaan wil zij hem het eten geven heeft ze besloten. Het klikt ook enorm met mijn paard Bailey, ze stonden lekker met elkaar te neuzen Lovers over het schrikdraadje heen. Ik heb het idee dat dat draadje morgen er al tussenuit kan en dat ze lekker kunnen spelen met zijn tweetjes. Frummel lag ook al lekker te rollen in de paddock en was aan het sjansen met onze 2 shetland merries.
Kortom: hij voelt zich al "een beetje" thuis Haha!.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:28

vera schreef:
Karen, je hebt een kanjer van een paardje op de wereld gezet (niet letterlijk *LOL* ) en ik zal er heeeeeeel goed voor zorgen Lovers Lovers
Bedankt voor alles Lovers


Het kostte me ook bloed zweet en tranen om dat beessie op deze wereld te zetten.......Ik Cody maar zeggen, Nu Puffen, schat, NIET persen, ...altijd is kortjakje ziek.....!!!
Ik heb alle vertrouwen in jullie, we houden gelukkig contact, Clown .

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:52

Ja, ben dus een poosje niet op Bokt geweest, dus wat laat...
Vera, heel veel geluk en succes met je nieuwe maatje! Daar gaan we nog veel van horen denk ik!
Karen, sterkte... maar het was voor jou en Frummel de beste zet en je weet dat'ie goed terecht gekomen is.
Kom je nu die video van Bonanza kijken? Knipoog

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:53

Francis schreef:
Ja, ben dus een poosje niet op Bokt geweest, dus wat laat...
Vera, heel veel geluk en succes met je nieuwe maatje! Daar gaan we nog veel van horen denk ik!
Karen, sterkte... maar het was voor jou en Frummel de beste zet en je weet dat'ie goed terecht gekomen is.
Kom je nu die video van Bonanza kijken? Knipoog


sssssssssssssttttt, niet iedereen hoeft dat te weten, hahahhahahahaa!!!!