Ebay fraudeur ontdekt??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88657
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 17:03

sonjabelgium schreef:
ik heb ook enkele negatieve die dan later gecorrigeerd werden...

Eén keer negatief blijft negatief. Je kunt er hoogstens een verduidelijkend tekstje bijschrijven. Feedbacks worden alleen verwijderd/veranderd als ze tegen het beleid van Ebay ingaan.

Carys: als het door de verkoper opgegeven porto te hoog is dan mail ik dat. En zakken ze niet met hun prijs dan koop ik het niet Haha!
Ik vraag altijd 'shipping at actual costs' en die zijn met het gevraagde gewicht dus controleerbaar.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 18:20

Gecorrigeerd in die zin dat een behoorlijke tijd terug je geen auctionnumber nodig had om feedback te geven, en toen had ik een aantal deals gehad van mensen die wilden betaald worden binnen de zeven dagen, maar doordat ik van België moest sturen werd dat steevast tien dagen of elf. Toen heb ik er enkele gehad die eerst een rooie zetten om vervolgens alsnog een groene te plaatsen ... en inderdaad, ook een paar via de "respond".
Het kan trouwens in uitzonderlijke gevallen wel verbeterd worden, het is in mijn geval dan ook biezonder makkelijk dat ik regelmatig aan één van de ebay-programmers verkoop ... heb dus intern een voetje aan de grond.