westernruiters mini boktmeeting Lunteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:57

Dit is wel en oud stukje!!! Heb ff gemaild naar mijn dierenarts en ik hoop het vandaag te kunnen horen! Of morgen

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 20:26

Hallo,

nou...de meesten hadden afgezegd ivm evtentuele risico's v. rhino...
En ik wist dat 'misschien' Sugarmiss nog even zou komen...
komen er ineens allemaal mensen het erf oplopen Haha!
Sugarmiss idd... en Emmy & Egbert, Mildred met nog 2 mensen !

Was dus wel even gezellig vanmiddag
alleen... hadden we geen 'rijders' om naar te kijken, dus ben ik nog maar gaan rijden (moest toch nog) en ook "G" werd overgehaald, om Copper nog even te rijden.

en ach... arme Copper, op deze middag hebben er nog nooit zoveel mensen op hem gereden }> iedereen ff proberen, maar wat is ie toch braaf, superpaardje Cool

Hoe vonden jullie het verder, Emmy, SM?
Sugarmiss; dat heb je, geloof ik, net weer gemist, dat hun nog even op Copper gingen?!

wij vonden het weer gezellig

wat mij betreft, voor herhaling vatbaar, maar ik hoop dan eens met meer mensen te rijden!!

groetjes

DubbelFun

Berichten: 88770
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 23:34

Ja dat heb ik idd gemist. Had ook wel even gewild Knipoog , dat was dan volgens mij de eerste keer dat ik op een Paint zou zitten. Nou ja voor alles is een eerste keer Haha!

Maar goed dat ik niet op Sugar ben gekomen want op de terugweg heb ik een heel vies miezertje gehad (watjes..ik weet het Haha! )

De koffie was lekker, as allways.
Ik kom echt nog wel eens te draak.... Lachen

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:37

Ik denk dat ik ook voor het eerst op een paint gereden heb, echt een heel braaf paard maar de draf was meer Hunter zal ik maar zeggen Schijnheilig
Ben die lekker zittende joggende Quarters gewend Knipoog Tong uitsteken

Maar het is een mooie paint terwijl ik niet zo'n echte paintliefhebber ben, mag deze er wel wezen. *LOL*

Verder was het heel gezellig, jammer volgende keer meer bokkers met paarden als het even kan.
Maar nou eerst de clinic van Karin en daarna video-avond dus deze maand zien we elkaar nog wel meer

groetjes van ons