Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TurdusMerula schreef:Omdat je Gouda noemde als haalbaar:
De crazy cowgirl ranch... Zit in Gouderak, maar is goed bereikbaar met ov... Hele fijne mensen, hele fijne paarden, ben heel erg positief over hen.
Ze hebben ook site; je kunt ook crazy_cowgirl of giannatjuh een pb sturen.
x_spekkie_x schreef:Ik ga vanavond meerijden in de les bij de Tripple B Riders in Bleiswijk. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Het is wel lekker dichtbij (10km/15min) en dus wekelijks te doen!
Veel westernmaneges zijn voor mij echt te ver weg om dan wekelijks te kunnen lessen. Naar Alphen aan de Rijn is het bijvoorbeeld 45 minuten rijden, wat betekent dat je na de les ook weer 45 minuten in de auto moet zitten. Dat zie ik niet zitten, zeker niet wekelijks
Ukster schreef:ik heb ook dit topic helemaal gelezen, heb inderdaad hetzelfde probleem. woon in barendrecht en wil graag op les om te kijken of ik het daadwerkelijk net zo leuk vindt om zelf te doen als dat ik er naar kijk.
alleen het meeste is inderdaad ver weg.
CCR schreef:Welnee joh. 40 km is echt geen afstand als je er goed les krijgt en de sfeer super gezellig is. Bovendien bevatten de lessen bij koud weer een stukje theorie zodat je niet meteen dood gaat van de kou.