Zadelpasmens omgeving Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 11:11

Tja Colinda, ik vind dat je eerst je beklag moet doen bij degene waar het om gaat, dan kan die zijn/haar weerwoord hierop geven. Vindt het geen stijl om iemand zo zwart te maken.
Dat vind ik meteen ook het gevaarlijke van het internet. Evelien komt hier niet, dus zij kan zich niet verdedigen en zelf met een weerwoord komen. Hoe vaak worden er geen instructeurs afgekraakt of wedstrijdruiters, ook hier op bokt. Je kunt het als mens nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken.

Youngster, dat zadel zit geweldig!!!! Is in mijn ogen echt het beste zadel waar ik tot nu toe op gereden heb!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 11:26

geef je helemaal gelijk, ook wat betreft evelien, ik heb al zovaak gezien dat er mensen afgekraakt worden, omdat 1 persoon het niet met zijn of haar doen laten eens is. Iedereen heeft zijn eigen stijl dat moeten we ook respecteren. Als er wat fout gaat moet dat ook gezegd kunnen worden, alleen kan dat op twee manieren, en helaas gebeurd dat niet altijd op de goede.. Huilen
Ik dacht toen ik ging western rijden een paar jaar terug dat iedereen aardig voor elkaar was, geen geroddel over een ander, en niet dat iedereen het beter zou weten zoals bij het engelse rijden, maar dat viel zwaar tegen ( zeker hier op het internet).
Ik weet niet wat evelien hier van gezegd heeft, als je d'r hebt gesproken jesdepes??!! Ik neem aan dat je haar heb opgebeld om het haar te vertellen, want dan kan zij daar ook in het vervolg op letten!!
iedereen maakt fouten, het is alleen zo jammer dat het af en toe zoveel geld kost!!

p.s. monnink ik heb ook wel eens op een billy cook gereden, maar dat zit lang niet zo lekker, dus wat dat betreft boffen we met onze heerlijke zadeltjes.. I'M IN Lovers hahaha

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:47

toen ik dat zadel kost had ik me daar helemaal op blind gestaard.
ik heb haar daar niet meer over gebeld Bloos we waren inmiddels alweer een jaar verder. verder heb ik ook niks tegen niemand gezegd over haar want ik vond de service en zo wel goed alleen wilde ik het toch even hier kwijt om jullie erop attent te maken om goed om je heen te kijken voordat je iets koopt.
Misschien heeft zij het ook niet gezien maar dat betwijfel ik toch want wie is hier nou de verkoopster?
Ik ga me er ook verder niet meer druk om lopen maken, It's all in the past, ik heb nu een goed zadel en ik vind het wel best allemaal, ik koop mijn dingen bij Arthur en verder geniet ik lekker van mijn paardje Vork

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:52

Zo zeg dan vind ik dat je je nogal ongenuanceerd uitlaat over iemand die je niet eens in kennis gesteld hebt van een fout. Ze heeft niet kunnen reageren, je weet dus helemaal niet hoe zij dit opgelost zou hebben!! Ondertussen maak je haar hier wel zwart. Zou nog maar eens nadenken voordat je iets zegt of in ieder geval de persoon in kwestie als eerste op de hoogte stellen van de problemen die je met hem/haar hebt. Das een volwassen houding en dit in mijn ogen geenzins!

jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:01

een jaar later????
als ik haar gebeld had dan zou ze niet eens meer weten wie ik ben, ze heeft zoveel mensen om naar toe te gaan, dacht je dat ze dat soms allemaal ging onthouden of zo.
ik heb dit erop gezet om jullie aandacht hierop te vestigen voordat je een zadel koopt net zoals ik gedaan heb, maar dat had je hierboven ook kunnen lezen.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:11

Nou Evelien is erg goed in het onthouden van het een en ander hoor, dus zelfs een jaar later had je haar daar over kunnen aanspreken!!!
Dan geef je haar tenminste een kans en nu maak je haar alleen maar zwart. Geeft geen getuige van stijl!!

Himyar

Berichten: 4539
Geregistreerd: 14-08-01

Zadels passen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:08

YES!! Ik ben gisteren geslaagd met het vinden van een goed zadel. Ik heb een prachtig mooi, nieuw zadel gekocht en het lag prima op mijn paard en zelf zat ik er ook goed op. Mijn paard heeft zich in de vreemde omgeving tijdens het rijden prima gedragen, daar ben ik ook heel blij om. In en uit laden, was met behulp van de longelijn ook snel geregeld en zonder enige paniek.
En Jos nam alle tijd, gaf me goed advies en probeerde me niets "aan te smeren". Ik hoop heel lang, heel veel plezier van dit zadel te hebben.