Strakke manen bij halter, hoe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:05

Anya"]
Een combinatie misschien?
[/quote]

Zoals ik hierboven beschreef, eerst gezamelijk groomen, dan gezamelijk halteren... Als we nu dus even spijkers met koppen slaan, eerst een locatie prikken en dan een datum, dan komen we ook ergens...
Mooist zou zijn als we bij iemand op stal kunnen die ook mee wil doen, dan hoeven we niks officieel te bespreken. Ik heb het ook al wel eens bij Barrie Schuurman gedaan, maar daar hebben we geloof ik een klein bedrag betaald voor bakhuur zeg maar... Wel lekker centraal en makkelijk te bereiken overigens.


[quote="Malabarista schreef:
Telkens als ik vluchtig een kijkje neem op western denk ik weer dat er strakke mannen bij halter staat sorry, lekker offtopic.


Hmmmm.... Vingers aflikken Waar het hart vol van is.... Knipoog (Leuk nieuw topic misschien, maar niet zo gepast op een paardenforum Haha! Cool )

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:16

Ik zou graag mee willen doen, maar halverwege april is Docsy nog niet thuis denk ik. De verwachting is dat ik hem eind mei op ga halen.
Op zich zit ik erg centraal, maar heb niet genoeg ruimte om de paarden met z'n allen binnen neer te zetten. Buiten zou geen probleem zijn (wat erg onhandig is met slechter weer) en dan ligt het er wel aan hoeveel paarden het worden. Jammer.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:40

Eind mei wordt voor mij te laat. Als het lukt ga ik naar Bönen in Duitsland en dan moet Dot dus al weer in showtoilet zijn. En voor de clinic is het het leukst als ik haar meeneem zoals ze nu is.

OK, laten we eens spijkers met koppen slaan... Als we het dus bij Anya doen, in De Lutte, dan kan het niet op 17/18 April maar wat mij betreft kan het wel in de weekenden van 3/4 April, 1/2 Mei of 15/16 Mei. Daarna wordt te laat, want het weekend van 22/23 Mei is Bönen.
Dus laat maar horen en laten we deze week een datum prikken, want ik moet nog wel even een geschikte auto regelen.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:46

Ik vind het weer knap Francis Lachen, al deze zaterdagen kan ik in ieder geval niet ivm cursus en dan is de gouden regel dat ik zondags braaf bij man en kindertjes blijf.............zucht. Ook durf ik niets te plannen vanwege mijn drachtige merrie. Ik haak af, vrees ik!!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:51

Monnik schreef:
De verwachting is dat ik hem eind mei op ga halen.


Lekker bijdehand, want ik bedoel eind april. Daar ik hem 6 juni wil inschrijven voor de Paintshow op de Kalverhoek, zou eind mei ook wel erg laat zijn.

Spannend hoor FH, ben benieuwd wat voor een veulen je dit jaar krijgt.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:56

Tja, sorry meid, dat zijn de weekenden dat Rick bij paps is en mams de tijd aan haar zelf heeft... Pling
Maar als iedereen het op een ander weekend wil doen maakt mij dat niet uit, alleen ben ik er dan niet bij...

Ik denk dat degenen die belang hebben bij zo'n middag nu zelf maar een datum moeten prikken... Ik heb aangegeven wanneer ik kan, Flying High heeft aangegeven wanneer ze niet kan... de rest is aan jullie.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 00:35

Ja, ik wil heel graag.
Het weekend van 3/4 april houden we een wedstrijd. 1/2 mei is mijn werkweekend. Het weekend van 15/16 mei kan ik wel gelukkig.

Groetjes Marjan

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 01:14

3/4 april is wedstrijd op drie april, dan kan het bij ons wel op 4 april. 1/2 mei kan ook.. 15/16 mei ben ik op vakantie, Jip ook, dus dan moet het elders Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:46

Even offtopic hoor, maar hoe kunnen jij en Jip in hemelsnaam tegelijk op vakantie? Wie moet dan het hele Internet draaiende houden? Haha!

17/18 april valt ook voor mij af ivm training in Beverwijk. Ik kan eigenlijk ook pas weer vanaf mei en breng overigens geen paard mee. M'n fjord heeft en houdt een fjordenkapsel en Leonardo mag niet gekortwiekt worden op straffe van kieteldood en onthoofding Haha!

Ik heb wel heel veel ervaring met knippen en bv benen scheren, dus kan en wil wel een bijdrage leveren.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:14

Ik wil ook graag komen, maar kan pas beslissen of ik kan komen als ik de datum heb gehoord. Vier en tien april kan ik in ieder geval. Ik denk echter niet dat ik Jagger meeneem, want hij is nog nooit alleen op de trailer geweest en alhoewel een keer de eerste keer moet zijn, laat ik die eerste keer toch maar over aan een wedstrijd hier een beetje in de buurt. Tenzij we natuurlijk de clinic bij Barry Schuurman houden of iets dergelijks, want dat is voor mij nog wel lekker in de buurt (en dan zal ik er over na gaan denken *LOL* )

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:38

Lanna mag van mij gebruikt worden als voorbeeldpaard. Ze heeft een giga bos manen en toiletteren doe ik niet zoveel aan, dus men kan zich uitleven Lachen. Het weekend van 10 april moet in principe ook kunnen....

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 10:48

Ik wil ook omen! (als dat mag ...)
En op zaterdag kan ik altijd. Mits we niet te vroeg beginnen.
16 mei kan ik wel op zondag.

Waarschijnlijk komt Zoë dit weekend al dus die kan ik misschien wel mee nemen! Is meteen een goede oefening voor haar.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 10:51

Bonnigje gefeliciteerd!

Het lijkt mij handig als iemand even een poll maakt wanneer de meeste mensen kunnen. Ik zie de datum 15/16 mei vaak voorbij komen. Dan ben ik dus op vakantie dus kan het ook niet in De Lutte...

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 16:54

Anya, zou jij geen poll kunnen maken. Geen idee hoe dat moet Verward

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:57

missgoldy schreef:
Anya, zou jij geen poll kunnen maken. Geen idee hoe dat moet Verward


Dan eerst maar een poll voor de mogelijke data..
Lokatie moet daar maar bij gezocht worden...
[WN] data bijeenkomst groomen/halteren..