Wanneer amateur starten ipv beginners?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 10:07

Sonja schreef:
De enige die je veranderen kunt, ben je zelf....
Als hij ooit wil starten, zal ik hem 100% enthousiast groomen. Als hij Nooit wil starten, groomt hij mij lekker Haha! en gaan we verder gewoon lekker het bos in.
Mij om het even Haha!


Haha tuurlijk. Als zou Jip nooit starten, ze blijft mijn beste vriendin. En ik respecteer haar besluit. Maar ik blijf af en toe wel zeuren. Dat weet ze. Ze is mans genoeg om zich er niks van aan te trekken hoor

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 09:37

Anya"]
[quote="Sonja schreef:
De enige die je veranderen kunt, ben je zelf....
Als hij ooit wil starten, zal ik hem 100% enthousiast groomen. Als hij Nooit wil starten, groomt hij mij lekker Haha! en gaan we verder gewoon lekker het bos in.
Mij om het even Haha!


Haha tuurlijk. Als zou Jip nooit starten, ze blijft mijn beste vriendin. En ik respecteer haar besluit. Maar ik blijf af en toe wel zeuren. Dat weet ze. Ze is mans genoeg om zich er niks van aan te trekken hoor
[/quote]

Klopt helemaal.

Dick en ik hebben het zelfde probleem. We zijn niet overtuigd van onze rijkunsten. Langzaam ga ik anders denken over mijn rijkunsten. Ben nog niet overtuigd van mijn eigen kunnen, maar ben nu wel zo ver dat ik in een wedstrijd wil zien waar ik sta.

Dus mischien komt Dick ook ooit nog eens zover. En zoniet dan niet. Als hij maar plezier heeft in het rijden. Dat is in ieder geval voor mij het belangrijkste.