WN: Oosterwolde, Easter Bunny Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:21

Hee Yosan, dank je wel ik was ook wel weer errug tevreden over mijn dikke tink. 2 keer vijfde (tr en pl) en 1 keer vierde (hm) op je tweede wedstrijd, mag je toch niet klagen toch? Haha! Knipoog Tong uitsteken
Vond het ook erg leuk dat je er was, was misschien zelf niet helemaal aanspreekbaar vanwege de zenuwen Bloos maar vond het wel weer gezelli.. En kan me t wel voorstellen hoor, dat het nu toch wel heel erg begon te kriebelen... Nou ja nog even volhouden maar... Kan ook niet anders...

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:48

en weer heeft geen bokker mij gezien he?? wedden? ik wel.. xono en romkabouter en euhm.. ff denken hoor

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:49

nog veeeeeeeel meer...

Ranny
Berichten: 88
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:55

Heeft er nog iemand foto's gemaakt?

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:00

er is wel filmopname gemaakt.. foto's heb ik niet gemaakt zien worden.. maar ik kan me vergissen...

enne rom.. ik heb je nog gespaard vandaag

Musicman

Berichten: 24
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:59

Was ook weer van de partij vandaag. Gestart in Tr, pl en hm. Had zelf de indruk dat het lekker ging, maar ja helaas geen plaatsing gehad. Volgende keer mischien beter he.

PS:Iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde plaatsen en prijzen. OK dan!

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:02

Ha Klaske je had toch wat langer moeten blijven, Steaming heeft het heel goed gedaan hij is derde geworden in open reining niet slecht voor een tweede wedstrijd onder het zadel. (Thanks ravenstable) OK dan!
En ik heb geen foto's gemaakt, digtale camera Cheese! mee wel staan knippen maar kom thuis staat er niks op Boos!
De appy's deden het vandaag sowieso heel goed in de open pleasure nummer 1, 2 en 3 een Appy *LOL*

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:04

oke even een opsomming van ons:
xono, 2de amateur trail,1ste open horsemanship, 2de in de amateur horsemanship.
Sil, 2de open showmanship, 6de open pleasure.
wgirl, vier keer derde en 1 keer zesde.
dirkje, 4de in open showmanship.
en dan nog de passiever bokkers die mee waren:
wiebe, 1ste am.trail,1ste open trail,1ste am.pleasure,1ste am.horsemanship en 2de open horsmanship.
Bianca, 1ste open showmanship, en nog een plaatsing (geloof 5de en 7de)
Marieke, 2de beginners showmanship .
Esther, 5de geloof ik showmanship

oke dat was het geloof ik... haha leuke dag en een heleboel bekers en linten, oja wiebe was ook allround champion in de amateur!
groeten sil

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:08

hee had xono wel prijs? ohw ja.. klopt wel.. ik heb de pleasure gezien. die liep niet helemaal lekker. jammer xono..
wiebe die deed het idd super.. vandaar ook 4 x 1e.
en steaming? gefeli.. fijn dat ik het nu al weet in plaats van over 2 weken.. goed van t beestje..
hij kan het wel
groetjes

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:08

klaske schreef:
enne rom.. ik heb je nog gespaard vandaag

Mooi zo! Het gaat bij mij een beetje van de wal in de sloot Scheve mond

Alleen de reining was wel aardig. Ik had nog een 5de prijs Lachen
Misschien omdat ie dan wat meer mag lopen. Er moet toch ergens een oplossing te vinden zijn Scheve mond

Die hm jurering snapte ik niet zoveel van, ik heb maar een stuk of drie het goede proefje zien rijden. De rest allemaal aan de verkeerde kant van de pionnen en dat soort dingen. Erg raar, maar ja, jury sport he Knipoog

Verder iedereen van harte gefeliciteerd!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:11

juri was idd erg vaag.
denk je die en die deed het netjes in pleasure... nee hoor..
maareeh.. groot beest heb je hoor.. poeh, wel mooi.
ik dacht nog, roep ff who!, maar mocht niet.. hahaha...
(had je paard denk ik niet gehoord, die was met hele andere dingen bezig Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:17

Ja, was een fijn dagje! Pleasure ging nog niet helemaal super, maar het gaat al steeds beter, ik krijg hem nog wel onder de duim! Haha!
De horsemanship ging beide keren (amateur en open) heel erg goed! 2e in de amateur en 1e in de open horsemanship.
De trail ging boven verwachting ook super, daar werd ik 2e. Weinig geoefend, ooit wel trail gedaan, maar hij weet het allemaal nog, was heel erg tevreden met vandaag! Verder gingen de mensen bij ons op stal ook erg goed, we hebben onze beste kant weer laten zien vandaag!

Iedereen nog van harte gefeliciteerd met jullie prijzen!
Ik heb Dinkytoy geloof ik nog in de buitenbak uit zien stappen nu ik lees dat ze een tinker heeft Haha!

mienmien

Berichten: 920
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:58

Ranny schreef:
Heeft er nog iemand foto's gemaakt?
wel foto's gemaakt. alleen van de beginners. Niet alles even goed gelukt.

Dinky toy van harte he met al je prijzen. Goed gedaan hoor. Ga zo door. Moeten we voor 17 juli Emmen ook weer vervoer regelen?? Vond het toch wel errug leuk om met Wp(tje) mee te doen. en 5e worden en de horsemanship is toch niet slecht??

Andere winnaars natuurlijk ook van harte enne music man: gewoon doorgaan. (Start je ook in Pekela??)

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 23:01

ja fijn dagje, en nu ben ik kapot Slapen .
maar oke ik mag niet klagen ik had voor het eerst annie mee. en in de ama pleasure kon ik haar direct bij de ingang van de hoofdarena al op 2 teugels pakken. dat publiek wat daar stond was me toch eng Wow! . ze keek zich de ogen uit.
bij de open klasse ging het ietsje beter, nog niet zoals het zou moeten, en volgens mij heeft de jury idd staan slapen want daar werd ik 7e. naar mijn mening onterecht maar goed Nagelbijten / Gniffelen . en als laatste heb ik ama reining gestart. voor de ervaring want een aantal dingen gaan nog niet goed genoeg. geen prijs maar ik had in ieder geval geen dq-tje dus ook daar ben ik hardstikke tevreden over.

iedereen nog gefeliciteert met alle behaalde prijzen OK dan!

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:03

Ik was inderdaad Laurier aan het uitstappen in de buitenbak. Was geloof ik ook de enige met een tinker (s'morgens dan).

Ennuh, nee hoor, wp 5e worden in de horsemanship is niet slecht! T was ook jullie eerste westernwedstrijd.. Vond wp eigenlijk wel heel lief!
Moet nog even kijken wat voor dag dat is de 17e heb er eigenlijk best wel zin in..

En inderdaad alle winnaars natuurlijk van harte!!!

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:35

Ook wij zijn gisteren weer eens gestart. Dit ging voor mijn zusje in de amateur pleasure een beetje teleustellend, maar in de open pleasure heeft ze dat weer goed gemaakt met een 5de plaats. Azhari ging boven verwachting, in de amateur reining zijn we 2de geworden en in de open reining 4de.
Iedereen gefeliciteerd met zijn plaatsingen!!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:59

Musicman schreef:
Was ook weer van de partij vandaag. Gestart in Tr, pl en hm. Had zelf de indruk dat het lekker ging, maar ja helaas geen plaatsing gehad. Volgende keer mischien beter he.

PS:Iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde plaatsen en prijzen. OK dan!
Jammer dat je geen prijs had musicman, maar de aanhouder wint OK dan!

Enne, parcourlopen is wel reuze gezellie met z'n allen hè!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:24

he wingpearl en dinkytoy, gaan jullie ook naar emmen, ik ook(hoop ik).
Helaas kan ik niet met jullie meerijden, want ik start(hopelijk)'s middags.
En music man gewoon door gaan met wedstrijden rijden, het gaat steeds beter, dat zul je zien.

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:46

XoNo schreef:
Ja, was een fijn dagje! Pleasure ging nog niet helemaal super, maar het gaat al steeds beter, ik krijg hem nog wel onder de duim! Haha!
De horsemanship ging beide keren (amateur en open) heel erg goed! 2e in de amateur en 1e in de open horsemanship.
De trail ging boven verwachting ook super, daar werd ik 2e. Weinig geoefend, ooit wel trail gedaan, maar hij weet het allemaal nog, was heel erg tevreden met vandaag! Verder gingen de mensen bij ons op stal ook erg goed, we hebben onze beste kant weer laten zien vandaag!

Iedereen nog van harte gefeliciteerd met jullie prijzen!
Ik heb Dinkytoy geloof ik nog in de buitenbak uit zien stappen nu ik lees dat ze een tinker heeft Haha!
zo zo colin, gefeliciteerd hoor! * goed gedaan Budje! OK dan! volgens mij was JIJ de geen die zijn best deed of niet? Knipoog

nogmaals gefeliciteerd! *LOL*

mienmien

Berichten: 920
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 23:06

Yosan schreef:
he wingpearl en dinkytoy, gaan jullie ook naar emmen, ik ook(hoop ik).



Denk wel dat ik ga. Dinky toy weet het nog niet. Is de dag voordat ze op ponykamp gaat. Ik vond het in elk geval de moeite waard. Wptje was voor zijn doen zeer relaxed. Dus oefenen en op naar Emmen. (ik vond het trouwens errug leuk dat je ons kwam aanmoedigen.)

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 23:30

Ga mee als begeleiding dus moet wel een beetje uitgerust zijn (je kunt moeilijk tegen die kids zeggen: ouwehoeren jullie maar fijn door, ik ga slapen want ik ben moe) komt bij dat ik niet weet of we weer eerder heengaan met een stel en wat er nog geregeld moet worden...
Weet het dus nog niet maar wil eigenlijk wel weer op wedstrijd!!! Ook nog wel eerder als pas eind juli Knipoog Tong uitsteken Bloos , hmmmm wordt het misschien toch eens tijd om bezig te gaan met mijn E achter B???