petjes borduren op de western experience

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 12:27

Majo schreef:
Heb je hun nummer niet dan? Als je een adres hebt, kun je vast ook wel een nummer achterhalen!


dat is ook het probleem... ze zijn telefonisch NOOIT te bereiken (lees ook hierboven) ook geen voicemail of wat dan ook... Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:21

Apart hoor. Een kennis van me had ook al een pet besteld bij hen, ook verkeerd geborduurd. Teruggestuurd en ook na tijden niets meer van gehoord. Jammer hoor, want zij zijn een van de weinigen die goed westernlogo's borduren en ik wil ook graag een petje!!

Esgaroth

Berichten: 5248
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:42

Mmmm dat klinkt toch wel een beetje als oplichterij. Ik ken ze niet hoor, maar als ik deze dingen hier zo lees, verdienen ze er wel makkelijk aan. Dingen verkeerd doen en vette pech klant, je geld heb ik toch al!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:11

Ik was die petjes al bijna vergeten.
Echt belachelijk, gewoon 5,5 maand wachten.
En ze zijn gewoon niet te bereiken. Misschien gewoon aangifte doen ofzo?
Wie weet hoeveel mensen er op hun spullen zitten te wachten. Boos!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:13

Belachelijk zeg, zo lang!!!!
Ik vind ook als je een bedrijfje hebt dat je tenminste telefonisch bereikbaar moet zijn, via email werkt het gewoon niet!
Gewoon achteraan gaan Boos!

Esgaroth

Berichten: 5248
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:02

Bel naar Kat in de zak Lachen

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:11

Toekie schreef:
Borduren enzo
Dommelstraat 2
Son en Breugel
tel. 0499-840092

Bij mij precies hetzelfde (alleen dan met m'n jas). Ik vrees dat je naar je petjes kunt fluiten, of je moet ze zelf op halen.

Succes! Lachen


Zoals ik al zei. Knipoog Ik heb mijn jas uiteindelijk dus gehaald, want ze namen echt NIET op. Gelukkig woon ik in de buurt.

Misschien kan ik iets voor je regelen, dat ik je petjes ophaal en ze naar jou opstuur.

Esgaroth

Berichten: 5248
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:13

Kijk, bokkers onder elkaar steuen elkaar! REspect Toekie, dat vind ik nou zo tof!

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:30

Toekie"]
[quote="Toekie schreef:
Borduren enzo
Dommelstraat 2
Son en Breugel
tel. 0499-840092

Bij mij precies hetzelfde (alleen dan met m'n jas). Ik vrees dat je naar je petjes kunt fluiten, of je moet ze zelf op halen.

Succes! Lachen


Zoals ik al zei. Knipoog Ik heb mijn jas uiteindelijk dus gehaald, want ze namen echt NIET op. Gelukkig woon ik in de buurt.

Misschien kan ik iets voor je regelen, dat ik je petjes ophaal en ze naar jou opstuur.
[/quote]

Als je dat zou willen en het verder geen probleem is en als je echt in de buurt woont...... ZOU DAT HELMAAL TOP ZIJN NATUURLIJK! OK dan! !!!
Mochten er dan nog problemen zijn... dan bel ik idd even met de "kat" lijkt me...
Ik stuur je even een PBtje.. enne: THNX! Haha!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:10

yesta schreef:
Als je dat zou willen en het verder geen probleem is en als je echt in de buurt woont...... ZOU DAT HELMAAL TOP ZIJN NATUURLIJK! OK dan! !!!
Mochten er dan nog problemen zijn... dan bel ik idd even met de "kat" lijkt me...
Ik stuur je even een PBtje.. enne: THNX! Haha!


Graag gedaan! Tis een kleine moeite. Als het goed is ga ik er morgen al naartoe, ga meneer 's even op z'n vingers tikken. Knipoog Haha!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:22

Ik ga er zo heen. ~~}> Haha!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:31

Ik heb ze, ik heb ze!!! Cool Haha! En vraag me niet hoe, tsjongejongejonge. Ik moet nu weg, maar hier ff snel 2 fotootjes. Knipoog

foto 1

foto 2

Ik vertel later de rest. Lachen

ps. Ik doe ze maandag gelijk op de post. Knipoog

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 09:45

Toekie schreef:
Ik heb ze, ik heb ze!!! Cool Haha! En vraag me niet hoe, tsjongejongejonge. Ik moet nu weg, maar hier ff snel 2 fotootjes. Knipoog

foto 1

foto 2

Ik vertel later de rest. Lachen

ps. Ik doe ze maandag gelijk op de post. Knipoog


OK dan! wow zeg, supercool!!!! heel erg bedankt
ben benieuwd wat ze te zeggen hadden Verward
DANKDANKDANKDANK!!!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:37

Van mij ook dankerdedankdankdank..

Was het moeilijk om ze te krijgen?

Esgaroth

Berichten: 5248
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:51

Toekie schreef:
En vraag me niet hoe, tsjongejongejonge.

Jawel, hoe dan? Want ik ben ook wel nieuwsgierig nu. Wat hebben ze gezegd?

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:16

Hehe, eindelijk tijd!! Ik heb gisteren 15 uur lang op een cultureel festival gewerkt, lag pas om 04.00 uur in m'n nest. Haha!

Maar goed, ik ging naar binnen en zei dat ik namens een vriendin kwam en vertelde het verhaal. Begint hij meteen al met excuses te smijten, hij wist meteen waar ik het over had. Hij haalde de twee petjes. Maarrrrr, dat waren 2 blauwe, slechte kwaliteit petjes en de naam was met 2 verschillende kleuren erop geborduurd ('hot' was geel, de andere kleur weet ik niet meer Bloos ). In eerste instantie nam ik ze mee naar buiten, maar toen realiseerde ik me dat dat echt niet klopte. Ben toen terug naar binnen gegaan en meneer begon weer allerlei verhalen te vertellen. Clown Ik wees de goede petjes aan (liggen in de winkel) en zei dat het RODE letters moesten zijn. Cool

Een collega-westernruiter bij ons op stal wacht ook al 2 jaar op z'n petje, dus deed ik er nog een schepje bovenop. Schijnheilig Nou, hij stopte niet meer met praten!! Hij begon over de AQHA-show in Eersel, dat hij daar niet naartoe kon (zal best) maar dat hij wel naar Deurne komt (EK Quarterhorses).

Enfin, ik kon na 1,5 uur de petjes op komen halen. Toen ik eindelijk met de GOEDE exemplaren naar buiten liep, rende hij me nog achterna om te zeggen dat door de nieuwe machine het resultaat veel mooier is, en dat dat dan wel weer een voordeel was. De arme ziel, hij is gewoon bang voor ons (mijn vader en ik) geworden. Ach gut Haha! Hij weet dat we in de buurt wonen... ~~}>

Ik heb zojuist een envelop (met zo'n 'plastic-nopjes-binnenkant') + postzegels + priority zegel Cool gekocht, maar ik moest ook nog boodschappen doen en ik was je adres vergeten mee te nemen. Morgen breng ik ze zeker weg!! OK dan!

Hier nog ff een fotootje als bewijs. Ik ben ten slotte ook maar een vreemde. Knipoog (heb je adres even zwart gemaakt met de computer).

Esgaroth

Berichten: 5248
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:14

Hartstikke goed Toekie, ik ben trots op je! Als je dit naar het postkantoor brengt, kun je er ook weer 5,50 voor betalen want dan gaan ze zeiken dat het niet door de brievenbus past. Met een beetje proppen past er een hoop door de brievenbus! Hoofdstellen, dikke bandages, neusriemen..... dus goed dat je er ook gewoon postzegels op hebt gedaan! Zie je, er zijn ook nog sociale en aardige mensen op de wereld, en daar hoort onze Toekie bij !!! Haha! Haha!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:20

Hihi, dankjewel. Bloos

Ik breng ze om die reden ook niet naar het postkantoor, heb het al eens eerder gehoord (maar bedankt voor de tip OK dan!). De winkel waar ik de envelop enzo heb gekocht, heeft een ander filiaal waar je ze in een (speciale) bus kunt stoppen. Cross ik morgen dus ffies naar toe. Lachen

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 08:11

Jeetje zeg, wat een verhaal Scheve mond maar toch wel weer tof dat hij z'n excuses aanbied enzo... echt super bedankt voor alles!
zal ik wat geld overmaken voor de moeite?
Of, van wat voor soort muziek hou je? (ik werk bij een platenmaatschappij, misschien kan ik een leuk ceedeetje opsturen: kijk anders even op www.pias.com en stuur me een PB Knipoog )
(even voor de moderator: aan deze site is niks commercieel, aangezien er alleen groothandelaren terecht kunnen)

maargoed: Ik ga dus NOOOOIT meer wat bij die mensen bestellen dus
en mocht het ooit nog gebeuren, dan blijf ik er net zolang bij staan totdat het af is... Tong uitsteken

[edit SM; lange -onnodige- quote verwijderd]

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:39

Of je vraagt mijn gewoon. Tong uitsteken Haha! Je hoeft geen geld over te maken hoor, ik heb het helemaal vrijwillig aangeboden. Ik kijk wel ffies op die site, als je gratis aan een cd-tje kan komen is natuurlijk altijd leuk! Knipoog Haha!

Ik ben trouwens nu net pas thuis van school, en ik haal het niet meer om naar die ene winkel te gaan. Morgen moet ik van 's morgens vroeg tot 's avonds werken en donderdag ook. Scheve mond Ik prop het gewoon in de brievenbus, anders moet je nog zo lang wachten. Komt goed! OK dan!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:36

Ja hoor, het pastte!! Ik heb 't pakketje in de brievenbus gepropt. Lachen

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 15:03

En, heb je ze al ontvangen?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:22

Kunnen ze daar trouwens wel borduren terwijl je wacht? Want je hebt niet veel andere opties in Nederland dan bij hen en ik wil toch wel graag een Walls-jasje met borduursel (en dan liever niet met de patroontjes die mijn oma borduurt, anders had ik haar wel kunnen vragen Haha! )

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:48

gera schreef:
Kunnen ze daar trouwens wel borduren terwijl je wacht? Want je hebt niet veel andere opties in Nederland dan bij hen en ik wil toch wel graag een Walls-jasje met borduursel (en dan liever niet met de patroontjes die mijn oma borduurt, anders had ik haar wel kunnen vragen Haha! )


Volgens mij kan dat wel hoor, ik denk alleen dat het gigantisch op z'n zenuwen werkt. Haha! Maarja, dan weet je iig geval zeker dat het goed gaat en je je jas gewoon krijgt. Als je er naartoe gaat en zegt dat je van ver komt is het denk ik geen probleem... Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:58

Volgens mij is het heel dicht bij Nuenen.. toch? Ik ben redelijk vaak in Geldrop. Maar ja, dat weet hij niet, ik kom gewoon van ver! Knipoog Bloos!