Kalverhoek 28 maart AFGELAST

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 07:59

Op de wran site staat AFGELAST ?!?

mixie
Berichten: 80
Geregistreerd: 12-11-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:42

Klopt hij is ook afgelast ik heb Leila en Ed gesproken en ze hebben hem afgelast als het goed is wordt het hier ook nog gezet.
groetjes Marjolein

shirley23
Berichten: 686
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Almere haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:26

Hmm sorry dat ik ga reageren op deze topic over de droes.
Ik ben de eigenaar van Eternal Star.
Ik zal eerlijk zijn hier en zegen van hoe of wat.
Toen ik met die mensen ging bespreken waarneer Star daarna toe zou gaan is er tegen mij nooit gezegt. Of de stal wel of niet droes vrij was.Niemand heeft wat tegen mij gezegt. Terwijl ze dat wel verplicht zijn.

Mijn meisie is echt heel erg ziek. Heeft een spierbeschadiging op gelopen door de droes. En haar huid is aan het afsterven. Omdat haar benen dik zijn geweest door vocht.

Wat met haar gebeurt is. Was een reaktie van haar lichaam op de antistoffen die het aanmaakt om de droes te bestrijden. Star had nog droes en de plek was nog open toen ze zo erg ziek werd.
Ze heeft dus een zeldzamevorm van droes. Ze gaat nu wel iets beter maar ze is mager heeft dikke benen. En ze zijn kapot haar benen. Ze is al vanaf januari ziek. En we zitten nu in maart. Ik ben zeker een jaar tot ander half jaar met haar bezig voor dat ze weer helemaal de oude is.

Iedereen die op kalverhoek staan weet hoe ze er uit zit. En wat heeft mee gemaakt. Ik dacht echt dat ik mijn meisie zou verliezen aan de droes.

hoop dat het nu een beetje op gehelderd is. En sorry als ik offtopic ben gegaan.

Tijn

Berichten: 400
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Zaancity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:56

Dat de wedstrijd niet door gaat is vanwege de Rhino.

Dus ik begrijp je reactie niet zo goed Shirley.
Je beste vriendin stond destijds op stal toen je met je paard kwam, dus helemaal van niets weten lijkt mij sterk.

Ik hoop dat Star er weer helemaal bovenop komt.

shirley23
Berichten: 686
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Almere haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:59

Ik wist dat er toen droes was. En dat was volgend mij ergens in Oktober.

Maar toen ik in December met de eigenaar van de manage in gesprek was over een stal voor Star. Is er niet tegen mij gezegt. Van er is droes en het is nog niet droes vrij.

Dus vandaar mijn reaktie van dat ik niet wist of het nou wel of niet droes vrij was op stal.

En door die droes was star bijna dood.

Maar het gaat iets beter met haar. Maar vanaf de zomer gaat ze weg daar. Gaat ze weer terug naar belgie.om daar op het land te staan.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:06

shirley23 schreef:
Maar het gaat iets beter met haar. Maar vanaf de zomer gaat ze weg daar. Gaat ze weer terug naar belgie.om daar op het land te staan.


Ja, helaas is er geen mogelijkheid op de Kalverhoek om je paard op het land bij te laten komen van zo'n klap.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:17

OKey goed dat ik het weet!!

Het is een goede beslissing

shirley23
Berichten: 686
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Almere haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:09

Precies die mogelijkheid is er niet op kalverhoek. Vandaar dat ze weer terug naar belgie toe gaat. Omdaar bij te komen.

Aangezien ze ook een behoorlijke spierbeschadinging heeft opgelopen.

DubbelFun

Berichten: 88827
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:21

Ik heb hem uit de kalender gehaald en de titel aangepast.

wran
Berichten: 3
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:38

In verband met het uitbreken van het Rhyno virus bij de Amsterdamse politie, de hoge besmettelijkheid en de gevaren voor mens en dier, is in overleg met de organisator de Show Season Kickoff wedstrijd op de Kalverhoek van 28 maart 2004 afgelast.
WRAN secretariaat Wim van Gemert.

RAGGIE
Berichten: 197
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:26

He echt balen Verdrietig Huilen Ik ptobeer echt al sint vorig jaar wedstrijden te rijdn maar iedere keer is er weer een ziekte vogelpest droes od rhyno
Maar ik snap waarom het niet doorgaat hoor.

fique

Berichten: 2503
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:40

ja t is zeker balen, had r echt zin in, maarja het welzijn van de paarden gaat voor. hopen dat het niet op meer stallen uitbreekt.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:47

Ai Verdrietig

Hoef ik me ook niet meer op te geven Verdrietig

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:34

Daar gaat weer een wedstrijd naar de maan! Verdrietig
En deze was net zo lekker dichtbij.

Het goede nieuws is: we kunnen nog even dooroefenen en nog beter worden Haha!

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:29

Is het al bekend of date de drha ( nrha ) wedstrijd van 10 april ook is afgelast ?

wran
Berichten: 3
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:13

wran schreef:
In verband met het uitbreken van het Rhyno virus bij de Amsterdamse politie, de hoge besmettelijkheid en de gevaren voor mens en dier, is in overleg met de organisator de Show Season Kickoff wedstrijd op de Kalverhoek van 28 maart 2004 afgelast.
WRAN secretariaat Wim van Gemert.

Geachte lezers van bokt,

Het is nooit mijn bedoeling geweest om een hetze over Rhyno te beginnen. Toen ik dit bericht plaatste was de informatie die ik had niet compleet. Voor zover ik nu weet is Rhyno alleen rechtsreeks overdraagbaar van paard naar paard. En is het niet gevaarlijk voor mensen.
Ook is het niet de bedoeling geweest om de WRAN een verkeerde voorstelling te laten geven. Dit bericht over het niet doorgaan van de wedstrijd was op verzoek van de organisator, en daarom staat het op bokt. Mijn excuus als er mensen problemen hebben ondervonden door een foutieve vermelding van de situatie.
Ter verduidelijking het bericht kwam van mij persoonlijk en niet van de WRAN. Ik zou het secretariaat doen van de wedstrijd, dus vandaar dat het zo erop staat.

Met vriendelijk groet Wim van Gemert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:16

Ik denk dat de meesten hier wel weten dat ze zelf geen Rhino op zullen lopen hoor Wim Haha!
Verstandig besluit van de WRAN, als we allemaal onze paardjes gezond kunnen houden is dat veel belangrijker dan een wedstrijdje starten.

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:13

het is jammer dat het niet doorgaat
maar ik vind het wel beter en ben blij om deze beslissing
de dressuurwedstrijd afgelopen zondag was ook afgelast gelukkig.

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:16

RAGGIE schreef:
He echt balen Verdrietig Huilen Ik ptobeer echt al sint vorig jaar wedstrijden te rijdn maar iedere keer is er weer een ziekte vogelpest droes od rhyno
Maar ik snap waarom het niet doorgaat hoor.



Ach gut
vind het rot voor je raggie
eerst ook al door de droes dat het niet doorging
en nu dit.
maar ja denk dat iedereen het balen vind
beter ff wachten dan dat je zo helemaal niet meer kan rijden

je gaat nu gewoon veel oefenen
ik verwacht wel dat je zo een super proef rijd Tong uitsteken