Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Maeve schreef:Rosworld raad ik niet aan, les op bijzonder slecht ''afgerichte''(kan het niet anders zeggen) paarden, op oude westernzadels. Je kunt het geen westernrijden/westernpaarden noemen. De site misleidt(geen quarters, paints of appaloosa's). Voor een westernriding ervaring zou ik daar niet heen gaan! Instructie is wel heel erg leuk, die kunnen er natuurlijk ook niet zoveel aan doen, met een eigen paard zou ik het misschien wel aanraden!
rutting schreef:daar is ook aan gedacht,overgewicht is daar geen probleem je kunt afvallen en paard rijden tegelijk er zijn paarden aanwezig die je kunt rijden ,hoe zwaar ben je.er staat een appaloosa vrij groot kan veel hebben.ps niet banketstaaf bedoeld ben ook bezig met afvallen maar rij gewoon paard ik woog 89 kilo nu 77. en rij op een quarter
Laura_x_ schreef:Volgens mij heb ik een lesje gevolgd op de Silver Ranch! Beviel mij erg goed
(volgens mij was dat de naam)
Tammie schreef:In Koekange zit Equidact, http://www.equidact.nl/Training/homepage2.html (Paulette Zorn). Zij heeft een paar paarden waar les op gegeven wordt. Ik rijd er zelf met mijn eigen paard en het bevalt me heel erg goed. Ze is geeft heel relaxed en zeer duidelijk les en kijkt per combinatie hoe de aanpak is. Aanrader dus .
Puagaus12 schreef:waarschijnlijk is ether de vries te ver weg voor je (voorthuizen).
vind haar supper fijn en geeft oom goed les, haar clinics zijn vaak ook ontzettend gaaf en leerzaam
HappyLife1 schreef:Ik weet niet of je zelf een paard hebt maar ik krijg les op stal waar mijn paard staat en dat is in de Zandpol van Willem Odendaal.
rommulus schreef:rivendal.nl
Sta er zelf ook
MarjonB schreef:Hoi,
ik heb zelf les van Barry Schuurman op mijn eigen paardje op de manege Zuidenveld in Sleen, waar ik haar ook stal.
Ik ben nu bezig een manegepony om te scholen naar western, zodat er mogelijk in de toekomst ook westernlessen in Sleen gegeven kunnen worden. Ik begrijp dat jij over een tijdje weer wilt beginnen met rijden, misschien iets om in de gsaten te hoden, wie weet zijn we dan zover.
Hartelijke groet, Marjon.