Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja schreef:Mijn computer kan de pagina niet vinden
Wie kan een goede link neerzetten vanaf de werkende pagina?
reina schreef:Het paard loopt onregelmatig (en daarom misschien helemaal geen draf?).
reina schreef:Het spijt me, maar ik word er niet echt enthousiast van. Het paard loopt onregelmatig (en daarom misschien helemaal geen draf?). Verder vind ik het de ruiter toch wat onrustig en het paard juist iets té rustig. (Wat overigens niet zegt dat ik denk dat ik dit zomaar na zou kunnen doen hoor..) Het idee is hartstikke leuk, het moet fijn zijn om 'zonder dat trekken' te kunnen rijden, maar deze uitvoering doet mij niet zoveel. Maar smaken verschillen!
reina schreef:Het spijt me, maar ik word er niet echt enthousiast van. Het paard loopt onregelmatig (en daarom misschien helemaal geen draf?). Verder vind ik het de ruiter toch wat onrustig en het paard juist iets té rustig. (Wat overigens niet zegt dat ik denk dat ik dit zomaar na zou kunnen doen hoor..) Het idee is hartstikke leuk, het moet fijn zijn om 'zonder dat trekken' te kunnen rijden, maar deze uitvoering doet mij niet zoveel. Maar smaken verschillen!
reina schreef:(en daarom misschien helemaal geen draf?).
Irene K. schreef:Pagina is bij mij niet te vinden ???????????
lvanbattum schreef:volgens mij zit ie juist niet stil om zijn paard te sturen