Verslag Clinic Chris Knol

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:46

Helemaal niemand die wil reageren Verward Nou ik wel hoor.

Colinda het was bere gezellig en Chris is een heerlijke vent om naar te luisteren Lovers . Zijn manier van rijden en uitleg hiervan spreekt mij heel erg aan, al zullen sommigen het wel erg ' engels' vinden overkomen.

Horsmanship is IMO een zeer ondergewaardeerd onderdeel van het Westernrijden en een goede horsmanshipbeheersing zou de basis voor veel andere westernonderdelen kunnen zijn. In de wedstrijd zie ik vaak mensen die blijkbaar denken van "oh dat doe ik er wel even bij". Leuk voor de allroundtelling, dat wel.
Voor mij is een goede 'on the spot' gereden horsmanship haast een uiting van paardrijkunst (met grote K) Haha!

Jammer dat onder het rijden er weinig van zijn commentaar te horen was langs de zijlijn, want ook hier kun je als publiek veel van opsteken.

Helaas heb ik de erwtensoep gemist, mijn eigen beestjes moesten ook eten tenslotte. Ook heb ik het wedstrijdje gemist want ondertussen had de kou al wel hard toegeslagen en ben ik de kachel thuis op gaan zoeken. Haha!

Al met al wederom goed georganiseerd, wanneer komt de eerste 'echte wedstrijd Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flip en 41 bezoekers