vinden eigenaar veulen van mijn paint hoe????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:55

Als je een mailtje stuurt naar de APHA krijg je de laatst geregistreerde eigenaar. Geef ze echter wel even de tijd, ze krijgen véél mailtjes, het is nu ook druk i.v.m de Stallion Breeding Report Deadline, antwoord kan een paar dagen (tot een week) op zich laten wachten, maar ik heb altijd nog antwoord gekregen als ik mailde met de APHA.
Ik begrijp dat je de twee veulens niet zelf hebt gefokt? Je zou de vorige eigenaar van je merrie (de fokker van het eerste veulen dus) kunnen vragen of die weet wie de eigenaar was/is van het veulen en zo via via achter de huidige eigenaar komen.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 15:55

Hmmmm... als dat de mensen zijn die ik dénk dat het zijn, dan zijn ze naar Texel verhuisd. Als ik het goed heb was dat de 'Indian Summer Ranch', en ik ken wel iemand die die mensen weer kent. Ik zal wel es voor je rond vragen...

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 16:09

Nou, ik heb het al gevonden... Ik had dus gelijk: Indian Summer Ranch, mevr. E de Vries-Blom, Den Burg (Texel) tel: 0222-321722.
Zo uit hun advertentie in de Quarter... Gewoon ff bellen, misschien dat ze weet waar dat veulen nu is.
Succes met zoeken!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 3 bezoekers