Routebeschrijving naar De Waal Stables?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Routebeschrijving naar De Waal Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 14:19

Wie kan mij een goeie routebeschrijving bezorgen naar De Waalstables? De vorige keer ben ik de mist in gegaan bij de Briennoordbrug. Ik kom vanuit Amsterdam/Amstelveen.
Bedankt. Irene

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 14:45

Je neemt de afslag voor de Brienenoord brug, afslag capelle a/d Ijssel. Je gaat richting capelle a/d IJssel. Op een gegeven moment kom je bij een rotonde, deze neem je een kwart. Brug over rechtdoor, stoplichten rechtdoor, na de tankstation rechtsaf (meter of 150), LINKSAF EN GELIJK RECHTSAF, je bent er.

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

route WaalStables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 15:48

Bedankt! Voor zover had ik het ook, maar ik ga bij die Briennoordbrug de mist in. Weet iemand het met aanduiding van sneweg, A4 enz.? Irene

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:07

Je moet de A16 hebben (vĂ³or de van Brienenoord eraf), dan afslag Capelle aan den IJssel en verder volgens het verhaal van UlbeH

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:05

Vanuit Amsterdam: A12 richting Den Haag, dan stukje A20 richting Rotterdam/ Utrecht. Dan Dordrecht aanhouden en dat is de A16. Voor de brienenoord eraf richting Capelle aan den IJssel. Bij grote rotonde rechtsaf richting Krimpen aan den IJssel. Algerabrug over. Zie verder beschrijving UlbeH

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 09:56

Montreux schreef:
Vanuit Amsterdam: A12 richting Den Haag, dan stukje A20 richting Rotterdam/ Utrecht. Dan Dordrecht aanhouden en dat is de A16. Voor de brienenoord eraf richting Capelle aan den IJssel. Bij grote rotonde rechtsaf richting Krimpen aan den IJssel. Algerabrug over. Zie verder beschrijving UlbeH


Klopt niet helemaal:
Vanaf Amsterdam A4 richting Den Haag/Rotterdam, A13 richting Rotterdam, na het stuk waar je 80 moet (en echt geen halve kilometer harder) A20 richting Dordrecht/Breda, A16 richting Dordrecht/Breda,
Rechter baan aanhouden richting Capelle a/d IJssel/R'dam centrum.
Onderaan bij rotonde 3/4 rond richting Capele a/d IJssel.
3e stoplichten rechtsaf richting Krimpen a/d IJSsel (= rotonde 1/4 rond), brug over, stoplichten rechtdoor en dan idd na de benzinepomp rechts, maar dat zie je vanzelf aan alle trailers enzo.

Tot morgen!!!
Viv