Good old Charlie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Good old Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 18:34

Tegenwoordig les is met Nanouk op maandagavond bij Jos. Fuego gaat mee in de trailer( met veel zin ) en Nanouk rijdt op een paard van Jos.
Deze week reed ze op Charlie, voor degene die hem niet kennen; een geweldige welsh Cob van 19 jaar die alle kneepjes van het westernrijden heel goed kent. Cool .

Na de les is Fuego altijd helemaal afgeknoedeld en nu liet ik hem even in de bak staan, haalde het zadel en hoofdstel er af en hij ging prompt rollen (mag eigenlijk niet in de bak maar ik dacht ffies niet na Bloos ).
Charlie keek zo verlekkerd naar Fuego dat het gewoon zielig was en hij ook even een zandbad mocht nemen. Kwijl

Toen begon het leuke, Fuego is altijd zeer dominant en vind zichzelf een hele bink dus hij dacht Charlie wel even tot zijn groupie te maken.
Tot onze verbazing (nanouk en de mijne) liet Charlie een lesje paardentaal uit het boekje zien!
Als je nu wilt leren wat paardentaal in het kwadraat is dan moet je Charlie een cursus laten geven.
Fuego had ogen als schotels en gaf het niet snel op, Charlie duwde hem gewoon omver, liep weg naar het andere eind van de bak en kwam als een kanonskogel op Fuego afgestormd. Wij schrokken ons een hoedje maar Fuego zat zo'n beetje tegen het plafond Extreme duivel
Charlie dreef hem alle kanten op, liet hem alles doen wat hij vond dat nodig was en Fuego wist niet wat hem overkwam Tong uitsteken
Uiteindelijk likte hij braaf aan zijn lippen en was Charlie's slaaf geworden .
Mocht je ooit willen weten hoe paarden dat doen dan is er geen duidelijker voorbeeld dat die ouwe wijze man. Ik heb heel wat paardengroepen in mijn leven gezien en bestudeerd maar ik heb een paard nog nooit zo uitvoerig en duidelijk alles laten zien wat wij in de boeken lezen

Misschien gaat hij binnenkort wel op tournee

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Good old Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:50

Dus als je nog eens een alpha-conflict krijgt met Fuego, weet je wat je te doen staat Haha!
vera schreef:
Charlie duwde hem gewoon omver, liep weg naar het andere eind van de bak en kwam als een kanonskogel op Fuego afgestormd....

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:40

was leuk he , Vera
charlie is gewoon super Lovers
ik heb hem nu bijna 12 jaar en hij heeft al vele paardjes opgevoed en het daarmee voor mij een stukje makkelijker gemaakt.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Re: Good old Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 20:37

Sugarmiss"]
Dus als je nog eens een alpha-conflict krijgt met Fuego, weet je wat je te doen staat Haha!
[quote="vera schreef:
Charlie duwde hem gewoon omver, liep weg naar het andere eind van de bak en kwam als een kanonskogel op Fuego afgestormd....

[/quote]

Ik ben al begonnen met hardlooptraining...maar of ik zoveel indruk als Charlie zal maken betwijfel ik Knipoog

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:39

tip: doe je haar los Haha!

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 21:52

Tip 2:
kom wat kilo's aan

(oh oh duikt weg Clown Party!! )

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 23:45

Charlie is toch die hele gave brede bruine Welsh Cob waar Jos als zeemeermin op ging in de Kalverhoek?

Ik zie hem al als een kanonskogel aan komen stormen ja Haha!

Is wel een erg gaaf beest, maar is die al 19?? Dat zou ik hem écht niet geven, toen ik hem in Kalverhoek zag (oke, toen was ie dan waarschijnlijk 18 Knipoog )

Ik had er wel bij willen zijn, om het te zien, want ik vind Charlie echt Gaaf! Kwijl

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 12:47

Ik ben m'n haar wel aan het laten groeien maar die kilo's aankomen.... Er moet juist weer 3 kilo af!!! Lips are sealed

Maar hoe laat ik in hemelsnaam sokken groeien???? Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 13:05


Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 19:48

Misschien een telefoontje plegen naar Gerard Joling? Knipoog
Haartransplantaties kunnen vast ook op benen!
Ik denk alleen dat Peter (man van Vera) het niet zo mooi zal vinden. Misselijk

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 10:42

Hahahahahaha!!!!!
Ik zie mezelf al door die bak rennen, Fuego krijgt acuut een hartverlamming.
In mijn blootje, lange wapperende haren, sokken aan mijn voeten, stampend en briezend, bokkend en scheten latend........ Haha!

Ik denk er even over na...goed?? Verward


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:51

Laat je even weten wanneer en waar het plaatsvind?
Kunnen we de kaartverkoop starten!

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:54

Carys schreef:
..Kunnen we de kaartverkoop starten!

En de TV-rechten verkopen Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 23:59

Voorlopig laat ik het nog even over aan Charlie Knipoog maar mocht ik ooit de behoefte (en de noodzaak) hebben om tot deze wanhoopsdaad over te gaan;
I'll let you all know!!!! Tong uitsteken