een naam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

een naam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-02 07:42

hey, ik heb van de week een hengstje gekocht van 1,5 jaar een nrps waar ik natuurlijk Pling western op ga rijden maar hij heeft de naam:nimbo, ik vind dat een beetje een stomme naam dus ff aan jullie de vraag of jullie me misschien kunnen helpen met een mooie amerikaanse naam! ik hoop dat dit werkt want ik kom er gewoon niet uit! Huilen alvast bedankt voor de hulp! groetjes rhynstoner

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 09:04

Gefeli met je nieuwe paardje Lachen Moet het 'n korte of 'n lange naam zijn? Hoe ziet het paard eruit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:18

Heb je een foto van je paardje? Kunnen we kijken wat er het eerste in ons opkomt bij het zien van het paardje.
Moeten de namen van vader en moeder erin verwerkt zitten, en zo ja, hoe heten die?

Gefeliciteerd met 'm trouwens!

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 10:46

zal je een voorbeeld geven.
mijn paard heette al Baily door de vorige eigenaaren... niets mis mee maar ik vind het nogal alcoholisch klinken.. goed op vakantie in meppen waar wij elk jaar heengaan werd meneer al snel omgedoopt to Mr. Big Billy, omdat dat makkelijker te onthouden was voor vreemden en ik hem eigenlijk al billy boy noemde... dus ga met je fanthasie aan de slag zou ik zeggen....
op de stal waar we staan staat nog steeds baily op de deur. de vorige eigenaresse heeft het oook nog steeds over baily maar dat boeit me niet zo...

laat eens een foto van je nieuwe nrps zien??? dan weten we al wwat meer

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:29

hatatitla is de naam van een paard uit het boek winnetou and old shatterhand vrij toepasselijk denk

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-02 23:25

hij is wel platenbont wit/zwart, hij heeft een zwart hoofd met een witte bles erop. ik heb nog geen foto´s dus ik moet het zo doen ik neem zo snel mogelijk fotos. hij heeft een domme naam namelijk:nimbo de namen van de ouders hoeven er niet in en of het lang of kort is maakt me niet uit als ie maar leuk klinkt! bedankt vast voor de hulp groetjes rhynstoner

schimmeltje

Berichten: 47
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: koog a/d zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 10:31

Coloure Me Black Gaaaap
Handsome Blackstar
Painted Rascal Tong uitsteken
Black Spotted Macho Cool
Maestro Picasso Clown
wij hebben even onze fantasie laten werken..... hihi. succes en laat ook even weten wat het geworden is

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 13:15

Moondance vind ik 'n leuke naam, vooral omdat hij zwart-wit is (de witte maan in de zwarte nacht Clown)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 17:08

wat dacht je van rhynstoner?

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 10:38

haha leuke namen ik kijk ff wat ik doe jullie horen het zeker al kan ik wel vast zeggen dat de naam ``rhynstoner`` af is gevallen Misselijk Haha! rascal vind ik wel grappig ik denk nog ff en dan horen jullie het. bedankt voor jullie hulp! groetjes

Luke
Berichten: 26
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 22:41

Ik heb een paard gekent die "Jaws" heette, een erg stoere naam voor een erg stoer paard.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 15:17

ik vind Jévon wel leuk klinken... ("Djevvon"of "Sjievon")