westernpaarden verreden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 09:45

Mag ik de mogelijkheid opperen dat als deze Engelse ruiter een Engels gereden paard had gekocht, zij misschien ook wel gemopperd had op de vorige eigenaar?
Veel ruiters schuiven hun eigen onkunde maar af op het paard en/of de vorige ruiter/eigenaar/rijstijl etc.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 13:56

Misschien dat mensen daarom ook woorden als 'mogelijk' en 'misschien' gebruiken Verward
Tuurlijk ken je betreffende persoon niet, maar helaas hoor ik (vooral op Bokt) nogal vaak dat alles aan vorige eigenaren etc. ligt... Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 16:39

Jos schreef:
ik bedoel dat er in een aantal reakties toch geopperd wordt dat de ruiter "dit of dat" verkeerd doet.
volgens mij kan je dat naar aanleiding van het topic niet bepalen

maar ja , ik zal het allemaal wel weer verkeerd lezen Verward


Dan kunnen we ook vragen of heel Rijtechnisch eraf geknikkerd wordt, want aan de hand van een stuk tekst kun je NOOIT bepalen wat er fout is en/of beter kan. Maar door verschillende invalshoeken kan iemand wel aan het denken gezet worden en problemen eens vanuit andere ogen bekijken. ALS je daar voor open staat tenminste.
Maar helaas gaat dat voor dit topic idd niet op, omdat betreffende ruiter vermoedelijk niet hier komt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers