Wat is dit zadel waard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Wat is dit zadel waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 10:53

Het zadel is minstens 40 jaar oud en nog steeds in gebruik. Breed zadel voor paarden met heel weinig schoft. Het lag bij mij op een tinker.
Ik heb dit zadel ruim 2 jaar geleden gekocht en het is toen helemaal nagekeken en opnieuw bekleed.
Het is wel zo'n degelijk, ouderwets zadel en dus loeizwaar!
Is zo'n zadel nou nog wat waard? Ja, altijd wat de gek ervoor geeft, maar hebben jullie misschien een indicatie?

Afbeelding

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 18:12

Is de knop niet een beetje scheef of hoort dat zo Verward
Ik weet wat het waard is, het is natuurlijk wel al oud en ziet er niet zo mooi meer uit. (Alhoewel ik hem voor 40 jaar er nog best netjes vind uitzien) Iemand anders een idee?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 18:16

Ik vind 'm prachtig! Zou er ook meer voor uitgeven dan voor een prut divoza zadel.. Ald 'ie al 40 jaar meegaat zal 'ie vast nog wel langer meegaan.. Dat kan je van die nieuwe troep niet vaak zeggen.

Ben niet op zoek naar een westernzadel, maar anders had ik er wel een mooie prijs voor gegeven hoor Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 18:43

Er zullen vast wel verzamelaars oldtimergekken in de western bestaan. Zou 'm niet voor een prikkie wegdoen.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 19:53


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 22:33

Dank je wel. Ik wil hem niet perse kwijt, maar als iemand interesse heeft... dan valt er altijd over te praten. Ik kreeg een bod van 50 euro, maar voor zo'n bedrag hou ik hem liever zelf.
Fijn om te horen dat jullie er ook zo over denken.