Westernlessen in Friesland??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Westernlessen in Friesland??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 20:40

Volgend jaar wil ik mijn Haflinger western gaan inrijden Haha! (jaja, ik ben echt goed besmet met het virus Koe ). Ik ben alleen op zoek naar een leuke manege waar je goed les krijgt. Het liefst in omgeving Heerenveen. We zijn 1 x naar Oosterwolde geweest, daar was de les heel leuk, maar voor de rest werden we wat aan ons lot overgelaten. Weten jullie nog iets leuks?
Groetjes Judith Party!!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 20:51


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-02 21:02

Ziet er leuk uit zeg! Maar het is een beetje uit de buurt, als het niet al te ver rijden was geweest dan had ik zeker eens een proefles genomen....

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 22:55

Nieuw Leven uit Oosterwolde heeft ook een western-afdeling. Harstikke leuk! Dit is dus niet in de Silver Ranch, maar een Engelse verening met ook een westernafdeling. We hebben ook een menafdeling. Het is dus geen manege bij ons, maar de lessen zijn wel een stuk goedkoper Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 00:15

Ik heb begrepen dat Sil ook weer internet heeft Haha! (viavia Knipoog)...je zou haar eens een pb kunnen sturen? Haar naam op Bokt is sil.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:18

In Koekangerveld, DJ Training Stables, www.trainingstables.myweb.nl . Er wordt les gegeven door o.a. Dineke Jonker. Bel ze gerust eens voor meer info.....

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Re: Westernlessen in Friesland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 00:32

Judibo schreef:
Volgend jaar wil ik mijn Haflinger western gaan inrijden Haha! (jaja, ik ben echt goed besmet met het virus Koe ). Ik ben alleen op zoek naar een leuke manege waar je goed les krijgt. Het liefst in omgeving Heerenveen. We zijn 1 x naar Oosterwolde geweest, daar was de les heel leuk, maar voor de rest werden we wat aan ons lot overgelaten. Weten jullie nog iets leuks?
Groetjes Judith Party!!


Wat jammer dat jouw eerste ervaring met Oosterwolde, ik neem aan de Silver Ranch, niet zo best was.

Ik raad je zeker aan om nog een keer te gaan, ik heb zeer goede ervaringen met de manege!!

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 10:14

je zou het inderdaad ook bij mij kunnen proberen zoals xono al zei maar de wereld zit vol met instructeurs dus zoek die gene die bij jou past!
groeten sil

Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:22

In Joure wordt als het goed is ook les gegeven door Anneke de Jong.
De lessen worden gegeven op een vrij groot ruitersportcentrum, weet zo niet de naam. Maar anders moet je maar even kijken in een telefoonboek ofzo. Ik ben er eens wezen kijken en ik vond het er professioneel uitzien.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:31

RAN Wanner ben jij er wezen kijken want zover ik weet is Joure verkocht aan een man die een Friezen fokkerij heeft. Dus betwijvel het of daar nog western gegeven word. Je bedoelde zeker hippisch centrum haskerveld?

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 20:36

En Judibo,heb je al wat kunnen vinden?
Het is moeilijk om een manege te vinden waar ze goed westernles geven hoor Verward Tenminste hier in de buurt.
Ik zal mijn vriendin nog even vragen of die nog wat weet.

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 12:59

In Joure geeft Anneke idd geen les meer Huilen , want dat was wel lekker dichtbij geweest....
Van Jannie hier op bokt kreeg ik een pb dat Westerstables Westerkwartier in Marum erg goed, leuk en gezellig Haha! is, dus als die vrienden van mij terugkomen van vakantie gaan we daar zeker eens proeflessen nemen...
Ik heb er nu alweer zin in.
Bedankt voor de reacties in ieder geval!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:53

maar goed als je wilt kan Anneke ook bij je thuis komen voor de lessen Knipoog
Het zou dan wel mooi wezen als je nog iemand had die western les zou willen hebben dan kun je mooi de kosten delen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 00:24

Anneke de Jong geeft nu ook les aan Nieuw Leven. We hebben nu 8 westernleden. Verdeelt over twee lessen.