Cutting-lessen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Adrienna
Berichten: 330
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Eindhoven de gekste ;)

Cutting-lessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-12 21:41

Ik wil graag cutting lessen gaan volgen met mijn paard, maar ik heb geen idee waar. Ik zit zelf in omgeving Eindhoven/Nuenen, dus iets in het zuiden van het land of noorden van Belgiƫ zou ideaal zijn. En voor echt goede les rij ik graag nog een paar km verder door.

Via de zoekfunctie kwam ik uit bij topics uit 2004 en 2006, en die trainers zijn inmiddels niet meer waar ze toen zaten, tenminste voor zover ik het kon vinden.

Heeft er iemand tips, suggesties, ervaringen met trainers, en/of locaties waar ik terecht kan voor les met eigen paard?

*gekte is de enige state of mind voor scherpzinnige en gevoelige mensen om met de waanzin in de wereld om te gaan*


Adrienna
Berichten: 330
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Eindhoven de gekste ;)

Re: Cutting-lessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-12 21:37

Thanks allemaal, ik ga eens rondbellen! Ik heb er al helemaal zin in, lekker met de koeitjes spelen.

*gekte is de enige state of mind voor scherpzinnige en gevoelige mensen om met de waanzin in de wereld om te gaan*

Adrienna
Berichten: 330
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Eindhoven de gekste ;)

Re: Cutting-lessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-12 11:55

Bij Wendy ben ik al een paar keer geweest, is zeker erg leuk maar ik wil iets serieuzer met de koetjes aan de gang, en dan wil ik liefst wel echt les.
En Oosterwolde is wel heel erg ver, ik denk niet dat dat een optie is voor mij ;)

*gekte is de enige state of mind voor scherpzinnige en gevoelige mensen om met de waanzin in de wereld om te gaan*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers