Vervolgvraag op 'wie kent deze man'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 15:06

tHJEEEEEEEE Ik ken de beste man niet persoonlijk,maar zoals hij hier beschreven wordt moet het wel een akelige man zijn!

Maar ja niet dat ik afga op andermans verhalen! Daar ben ik veels te EIGENWIJS voor! Wil het altijd uit eigen ervaaring mee maken en mijn lesje er uit leren.

Maar volgens mij kun je over iedere paarden fluisteraar wel zijn voor en tegen vernoemen, hebben ze allemaal hele goede kanten en hebben ze allemaal hele vreemde kanten. Wat blijkt het zijn gewoon mensen..Die toch wel leuke dingen kunnen met paarden. Maar wat weer niks met een bovenaardse gave te maken heeft!

Vaak wordt dat wel van deze mensen verwacht, als iemand zo'n persoon laten komen voor hun paard is de verwachtings grens vaak erg hoog, en dan valt alles al gauw tegen. Als men verwacht dat zulke mensen kunnen toveren zullen ze dus hun neus stoten.

Maar gelukkig kunnen deze mensen een vaak wel nuttige tips geven en of helpen bij paarden problemen en zijn toch nog veel mensen er gij gebaat!
Helaas geld dat niet voor iedereen.

En uit zelf onder zoeken kan iedereen zijn conclusie trekken waar men wel en waar men niet mee eens is of wat men wel of niet goed vind!
Zodat charlatans heel snel uit gefluisterd zijn.
Gelukkig maar...

Mon-nikky


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers