wie gaan er naar den ham????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

wie gaan er naar den ham????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-02 20:59

wie van de bokkers doen er mee aan de wedstijd 31 augustus in den ham?

ik heb 2 jaar geleden mee gedaan daar. dat was toen mijn eerste wedstrijd met mijn paint toen Haha! met goede herinneringen, ik was tenminste niet laatste of gediskwalificeerd terwijl ze nog maar 3 dagen op shank liep Vingers aflikken .
ik heb gehoord dat ze de wedstrijd op een andere lokatie houden dit jaar. weet iemand hoe die manege is?
en nee ik ben niet nieuwschierig.

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 22:16

Ik ga niet, maar ik ben ook een jaartje of twee geleden daar gestart, was toen mijn tweede wedstrijd. Ik vond het ook erg leuk toen. Die lokatie was wel erg mooi, maar je moest buiten inrijden, maar het was droog, dus dat scheelt!

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 23:20

Hey mensen

Bedankt voor de complimenten voor de wedstrijd van toen.
Deze wedstrijd gaat nog veel beter worden (we doen tenminste ons uiterste best) en we hopen dan ook op veel deelnemers. Het is een oefen wedstrijd (dus niet voor punten) Er is gelegenheid om binnen en buiten los te rijden, voor een ieder wat wils zullen we maar zeggen. S'morgens zijn de beginners/gevorderen en S'middags zijn de Amateur/open. Dus mensen als jullie een gezellige maar bovenal leerzame dag willen hebben kom dan op 31 augustus naar Den Ham (OV) met of zonder paard jullie zijn van harte welkom.
Wil je meer weten over de wedstrijd of denk je erover om mee te doen maar heb je nog geen inschrijfformulier, laat het me dan even weten via onderstaand E-mail adres

WR Eastern Spirit

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 11:33

Ik doe niet mee, maar ga misschien wel kijken! Ik ben twee jaar geleden ook wezen kijken en het was er erg leuk en gezellig!!!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:39

Het is voor mij te ver en heb dan al een wedstrijd