ook mijn verslagje Ton Ogink

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

ook mijn verslagje Ton Ogink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 09:37

Ik zagh net Cornelie d'r verslagje en dat herinnerde me eraan dat ik jullie ook nog wat schuldig was;)
Zaterdag is Ton samen met z'n vriendin/vrouw en hondje ook bij Lois en mij op bezoek geweest. Hij is van 12 tot 7 uur geweest en ik heb een hoop gehoord. Hij heeft bevestigd wat ik al wist en eindelijk de boer weten te overtuigen dat ik gelijk heb Haha! . Ik had al een tijdje het idee dat Lois het verkeerde voer kreeg want hij is altijd nogal ongemotiveerd en lui in de bak alsof hij geen energie heeft. Ton heeft Lois helemaal bekenen en ook het voer dat hij krijgt. Z'n spijsvertering heeft hier problemen mee en dat uit zich in plekjes op de vacht en roos. Dat idee had ik zelf ook al, maar wie ben ik, de boer gelooft mij namelijk niet als ik hierover begin. Verder hebben we het gehad over luchtzuigen en asociaal stalgedrag. Enige paarden op stal maken zich schuldig aan kop uit de stal steken, oren in de nek leggen en dreigen met kontbijten als er een paard langs komt. Ook de mijne maar hij bijt verder niet en ziet het als spelletje. Hij heeft advies gegeven hoe hier mee om te gaan. Ik ben er zelf overdag niet en wist niet dat ie dat deed maar toen ik hoorde dat hij van een zeker niet nader te noemen persoon hiervoor weleens een knal voor z'n kop heeft gehad werd ik erg pissig. De persoon in kwestie is hierop ook angesproken en ik ben benieuwd of ze het laat in de toekomst. Ik heb geen join ups ofzo gekregen dus niets spectaculairs want Lois z'n probleem zat hem in z'n spijsvertering. Hij gaat me nog terugbellen over een voedingsadvies. Ik heb 2 weken terug hetzelfde gehoord bam Margriet van de Silverlinde die ook langs is geweest dus mijn idee is maar weer bevestigd. Ik heb ook wat leuke foto's maar die staan nog op de digicam. Ik zal mijn vriend nog eens achter de vodden zitten om ze op de pc te zetten.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:29

Klinkt goed allemaal. Maar wat doet hij dan allemaal?
Is hij alleen met Lois bezig geweest, of ook nog met andere paarden?
Kan hij ook iets over gedrag zeggen en angsten (en de reden ervan)?

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 09:49

Wat was zijn advies voor dat asociaal gedrag? kreeg je tips om er iets aan te doen?