Jaaaaaa, ik heb geboden (off topic)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Jaaaaaa, ik heb geboden (off topic)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 18:14

O,o, ik heb net bij ebay geboden op een dark oil hoofdstel met ziler etc Lips are sealed Die loopt vanavond om 23.11 af en ik heb het hoogste bod nu. Ik heb geen credit card dus heb ik me net bij pay pal geregistreerd. Dit zou dan toch voldoende moeten zijn? Ik begreep van pay pal dat ik via mijn bank het bedrag naar hen overmaak + 1,50 euro. Onder vermelding van mijn id nummer en dan maakt pay pal het over naar de verkoper, toch? Ben benieuwd Haha!



cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 21:53

Er zit een vestiging van de paypal bank in amsterdam Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 22:27

Ik heb gewonnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen super geweldig hoofdstel vind maar ik vind het zeker wel een leuk hoofdstel. Ik val op v-shape en dark oil dus dat is wel prettig Knipoog Ik wilde gewoon eens wat proberen en hoe het allemaal gaat enzo. Volgens mij kan het best heel erg verslavend werken, ik ga zeker door met proberen. Ik heb al weer zat leuke dingetjes gezien Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 22:37

Je kan ook gebruik maken van een 'borg' bureau. Dit zou mij bij dit hoofdstel 1.45 euro kosten. Zij zijn een soort 3e persoon tussen koper en verkoper. Koper krijgt het geld dan pas als ik het hoofdstel ontvangen heb en er tevreden over ben. Als ik dat niet ben moet ik het terugsturen en krijg ik netjes mijn geld weer terug. Ook voor de koper zitten er voordelen aan. Shipping is 6,50 dollar en verder zal er misschien nog wel iets bijkomen. Hier heb ik van te voren al rekening mee gehouden en ik had daardoor een maximum biedprijs in mijn koppie zitten Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-02 07:08

Zo'n 'borg' bureau? Ik kreeg een e-mail van e-bay omdat ik had gewonnen en daar werd ook weer in verwezen naar zo'n borg instelling. 'Mijn' verkoper accepteert dit mits ik de kosten betaal, als een verkoper dit niet zou accepteren dan klopt er misschien iets niet Knipoog

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-02 08:56

Nee, het blijft bij die 6,50 dollar Lachen Heb net de definitieve prijs doorgekregen en dat maak ik over en dan is het voldoende.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-02 19:05

O..... dat wist ik niet. Kan je het niet omzeilen ??????????


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers