Marienheem. Wat een verwennerij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Marienheem. Wat een verwennerij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 23:22

Wij zijn vanavond even naar de multi color show geweest. Wat een prachtige locatie zeg. Dat zijn wij western ruiters niet gewend. Ik telde maar liefst 4 binnenbakken (waarvan er 1 nu in gebruik was als stalruimte, maar o.k.)

Wel jammer dat er geen tribunes waren bij de wedstrijdbak, al werden die vandaag niet gemist (10 toeschouwers telde ik Knipoog )

Ook een mooi en ruim buitenterrein waar al een gezellige camping was ontstaan (Tommy dacht alleen dat het een uitlaatterrein was Bloos )

Ben benieuwd of de ruiters ook tevreden zijn.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:25

Manege Bartels bedoel je? Is idd een heel mooie locatie, vroeger wel eens wedstrijden gehad (dressuur/springen), een van de mooiste hippische locaties in die omgeving!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:34

Ik ga morgen en ik ben zeer benieuwd. Misschien is dit wel DE locatie....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:38

Dat zou wel mooi zijn als dit DE locatie zou zijn. Wanroij wordt volgens mij ook niet meer gebruikt, en St. Oedenrode ook niet...misschien wordt dit het plekje Knipoog Ik ga niet naar de Multicolorshow, maar misschien wel naar de NK, die is daar ook.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

locatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:53

Hoi,

Wij (Lady353 & ik) zijn vandaag ook geweest en gaan morgen eind v/d dag ook.

De locatie... tja... op zich wel mooi qua inrijbak, showarena en inderdaad het 'campeer' terrein zag er gezellig uit.
Verder vonden we het wel ongelooflijk benauwd daar... erg 'bedompt' en toch wel een klein beetje 'hokkerig'.
Tenminste... persoonlijk vonden wij dus Wanroij toch mooier...
ruimer...space Haha! en veel licht in de hallen e.d.
En tribunes... nee... als je wilt zitten, zit je dus in de 'bedompte' kantine.

Het rijden ernaar toe is met de auto te doen... maar met de trailer op dat kleine 'bosweggetje' lijkt me wat minder... Knipoog

Dus... dé plek?
Tja... meningen verschillen...

Groetjes Jolanda

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 01:28

Maar het is dus wel goed voior de NK??

DubbelFun

Berichten: 88659
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:02

Het geheel ziet er netjes uit. Groot, genoeg bakken. Leuke kantine etc.
Maar de boxen voor de pensionpaarden zijn wel erg klein hoor Verdrietig 2 meter breed voor een paard van 1,70.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 12:27

Oei ja een beetje erg krap jah

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 18:47

Ik moet zeggen dat ik me helemaal kan aansluiten bij Marianne. Wij zijn vandaag in Marienheem geweest en ik vond het een mooie locatie. Wel vond ik de kantine heel erg benauwd, maar daar zijn we dan ook alleen maar geweest voor ons natje en ons droogje.

Ik vond dat er, voor zo'n grote wedstrijd, weinig publiek was. Helaas keek men je weer heel raar aan als je klapte omdat je een mooie stop of spin zag..... Waar is dan toc dat sfeertje van vroeger gebleven, waar het dak eraf ging wanneer je iets moois zag???

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 21:20

Dat komt op de NK weer Knipoog Ik denk dat de verwachtingen van de multicolourshow veel te laag lagen, en dat er daarom weinig mensen heen zijn gegaan. Daarentegen liggen de verwachtingen van het NK wel redelijk hoog, en daar gaan wel een hoop mensen heen. Ik hoorde van Angelique dat het erg leuk was, en dat ze qua prijzen een topweekend hebben gehad.

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:18

Oke iedereen verteld wel hoe mooi het er is. Maare hoe groot is de wedstrijdarena? (afmeting). En hoe is de bodum??? Is het de moeite waard om daar te starten in de reining..

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:27

seapy schreef:
Oke iedereen verteld wel hoe mooi het er is. Maare hoe groot is de wedstrijdarena? (afmeting). En hoe is de bodem??? Is het de moeite waard om daar te starten in de reining..


Hoi,

Nou... dat zit in ieder geval wel goed Knipoog
De wedstrijdarena is denk ik, toch wel 25 x 60.
De bodem heb ik naar gevraagd.... Knipoog en er ligt een combinatie van leem & zand.
Vroeg me alleen nog af waarom er zaterdag, vóór de reining onder toezicht van Bert Wiekema & nog iemand de bak werd gesleept onder het mom van 'kleine rondjes' trekken, zo klein mogelijk werd het hele 'middengedeelte' gesleept. Verward

Wij hebben thuis ook de combinatie leem & zand en het schijnt dé westernbodem voor o.a. de reiningruiters te zijn.
We rijden er net in... dus voor ons nog moeilijk te zeggen Knipoog

Groetjes Jolanda

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Marieenheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:28

Het is inderdaad een mooie locatie en volgens mij is de bodem best geschikt voor de reining en de af meting van de rijbak is zeker voldoende.
Ze mogen wat mij betreft dit best de LOCATIE maken.
Wat betreft het weggetje er naar toe met een trailer is heel goed te doen.
Er waren tenslotte ook vrachtwagen en wij zelf met een caravan en dat ging ook heel goed.

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:32

bedankt voor het snelle antwoord, duidelijk....

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:32

dan lijkt mij de bak voor zo'n goede bodem een beetje klein Knipoog Lips are sealed

een beetje reining paard glijdt op zo'n bodem gewoon door deur naar buiten Haha!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 22:36

Jos schreef:
dan lijkt mij de bak voor zo'n goede bodem een beetje klein Knipoog Lips are sealed

een beetje reining paard glijdt op zo'n bodem gewoon door deur naar buiten Haha!



haha Haha! jij bent wakker !

Maarehhhh... doe mij zo'n paard Knipoog
Alleen zit er geen 'deur' ... dan moet ik vragen of ze het 'schot' weghalen, dan kan ik zo doorglijden naar het 'inrijgedeelte' en weer terug Haha!

groetjes Jolanda