Mensen, ga toch fietsen (of westerzadels 37e afl.)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 10:10

eindelijk eens iemand die het kan verwoorden: ik vecht al jaren tegen de antonio baralletjes en india zadels klanten willen niet overtuigd worden .
want ons ben zunig he,en niet alleen de zeeuwen!
een aantal klanten besloten toch een goedkoop zadel te nemen,en drie maanden later kwamen ze vragen of ik naar hun paard wilde kijken hij liep zo raar, schroeven en krammen staken door de vacht heen ,en drukten en prikten lekker op en in de rug van heun paard!
mensen besteed toch tijd en advies ook in jullie zadel het is niet jullie zadel maar dat van het paard,rij zelf gewoon in je oude kleren en gun je paard plezier!


westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 12:54

in antwoord op sm:
helaas is het zo dat bij veel (niet alle ) voor dat ik dat naar mijn hoofd gegooid krijg) er niet gekeken wordt of de zadels wel passen ,lesgeven en daarmee de inkomsten hoger maken is het motto.
vaak begrijpelijk omdat het manegebedrijf een zeel laag winst percentage heeft,en de bezuinegingen vaak aan de kwaliteit van de zadels verbonden wordt.

maar mensen het zadel voor een paard moet passend zijn,nieuw en tweedehands, een zadel verkopen is niet moeilijk,maar er gaat bij mij geen zadel de deur uit of wordt verkocht zonder dat ik hem op het paard gezien heb,past het niet wordt het niet verkocht,garantie geven kan alleen als alles klopt,ook voor een zadel er zo maar bij,wordt verstandig,spaar door als het budget niet toereikend is nu,dit geldt niet alleen voor westernzadels maar voor alle zadels!!!!!!!!!!!!

als onderschrift zouden wij allemaal moeten hebben.
ons paard staat boven mij,mijn paard eerst,dan rij ik ook met plezier.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers