Like a Welsh Cob cowboy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Like a Welsh Cob cowboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 23:11

al maaaaaaaaanden ga ik alleen met Mac naar het bos omdat het paard van Harold nog te jong is (3 nu).

Maar gelukkig kon hij dit weekend de (marathon }> ) Welsh Cob van de buurman lenen. Western zadel erop en gaaaaaaaaaaaaan.

De Welsh Cob (Sari) deed wel een paar keer het Bokt logo na Clown Vooral langs te weg. Schreeuwende mensen : "he joh, hou je paard eens onder controle!"

Kortom, we hebben een heerlijk weekend gehad. Helaas wilde Harold niet op de foto als Welsh Cob Cowboy Cool

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 09:48

Kijk, dat vind ik altijd zoooo flauw dat die kerels dan niet op de foto willen he.....
Leuke reactie ook van mensen die geen balle verstand van beessies hebben! Man o man, hoe hou je een paardenbok tegen? Ik ben blij dat ik op Cody een "CrazyCody SwitchOff" knop heb laten plaatsen......in een woord te bedienen...."NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" Lachen

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:02

FlyingHigh schreef:
Man o man, hoe hou je een paardenbok tegen? Ik ben blij dat ik op Cody een "CrazyCody SwitchOff" knop heb laten plaatsen......in een woord te bedienen...."NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" Lachen



enne werk die goed???????


he marianne hadden jullie geen last van alle dazen, blinde mug, steekvlieg of hoe je het beestje ook maar wilt noemen.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 22:27

rina schreef:


he marianne hadden jullie geen last van alle dazen, blinde mug, steekvlieg of hoe je het beestje ook maar wilt noemen.



nope, dazen zie ik hier eigenlijk nooit. En de andere steekbeestjes blijven redelijk weg met wat citronella. En anders zet ik Mac in de R van rengalop. Dat houdt geen steekbeest bij Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 17:30

rina"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Man o man, hoe hou je een paardenbok tegen? Ik ben blij dat ik op Cody een "CrazyCody SwitchOff" knop heb laten plaatsen......in een woord te bedienen...."NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" Lachen



enne werk die goed???????

Jaja, dat werkt absoluut verbazingwekkend goed!!!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 15:00

Toe maar, toe maar !!!

Paarden met knopjes: "SwitchOff" en "R" zijn dat soort knopjes ook te krijgen voor zussen die de oren van je hoofd af bellen en kleine kattekopjes die de boel afbreken? Lachen

=^.,.^=

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 23:01

farichta schreef:
Toe maar, toe maar !!!

Paarden met knopjes: "SwitchOff" en "R" zijn dat soort knopjes ook te krijgen voor zussen die de oren van je hoofd af bellen en kleine kattekopjes die de boel afbreken? Lachen

=^.,.^=


Tuurlijk.........gewoon de stekker van de telefoon eruit trekken en de batterij uit de kattekopjes halen....... *LOL*