Ik mis Blaze!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Ik mis Blaze!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 23:52

}> Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel }>

Nee, eerlijk! Ik mis de heerlijke discussies die hij kon doen oplaaien Cool

Wat is er overgebleven van die goeie ouwe tijd Verward
Als ik nu twee weken niet op bokt kijk, heb ik niet eens veel gemist...

Ik vind het een beetje saai worden eerlijk gezegd. Allemaal mensen die het met elkaar eens zijn Misselijk
Geen lol meer aan hier hoor!

Waar zijn jullie allemaal?????

Clown
Vingers aflikken

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 11:55

Sensatiezoeker! }> Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 15:33

Nou er zit wel een kern van waarheid in wat Banish zegt. Ook al zaten Blaze en ik niet altijd op één lijn en kon hij knap irri zijn. Meestal wist hij wel te verwoorden waar het probleem zat, al was het 'verwoorden' vaak aanleiding voor stevige diskussies zo niet erger.

Ik weet dat Bokt door heel veel mensen gelezen wordt, maar door de tijd (en hetgeen er gebeurd is) durven/willen veel mensen hun meningen niet meer geven. Western is (en zal voorlopig ook wel blijven) een omstreden tak van sport, waar veel mis(ver)standen in bestaan.
Zolang er mensen zijn die anderen niet in hun waarde kunnen laten of zich direkt aangevallen voelen als er tegengas gegeven wordt en zich uitten in taal die niet op Bokt getolereerd kan worden, zal er helaas niet veel veranderen.

Gelukkig blijven er nog genoeg Bokkers over die wel hun inbreng met iedereen willen delen en waar anderen hun voordeel mee kunnen doen.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:55

Blaze is te koop hoor: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=62075

Hoef je hem nooit meer te missen Knipoog

Maar ik mis hier wel meer mensen: Moosie, Sandra K, Jos, Chrico.......

Zoals Sugarmiss al zei, ze komen misschien nog wel maar schrijven niks meer. jammer.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 21:26

zie Claudia ook nooit meer

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 13:31

Marianne schreef:
Blaze is te koop hoor: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=62075

Hoef je hem nooit meer te missen Knipoog

Maar ik mis hier wel meer mensen: Moosie, Sandra K, Jos, Chrico.......

Zoals Sugarmiss al zei, ze komen misschien nog wel maar schrijven niks meer. jammer.


Blaze (nee, niet het paard Knipoog )is allang verkocht Lovers
Zelf lees ik nog wel maar post idd nog maar nauwelijks (niet eigenlijk), en Kriek is op vakantie Cool

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:05

en ik zit nog steeds in de overgang Haha! *LOL* Haha! Huilen Vork Lips are sealed Bloos

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 22:25

Sugarmiss schreef:
Nou er zit wel een kern van waarheid in wat Banish zegt. Ook al zaten Blaze en ik niet altijd op één lijn en kon hij knap irri zijn. Meestal wist hij wel te verwoorden waar het probleem zat, al was het 'verwoorden' vaak aanleiding voor stevige diskussies zo niet erger.




Mensen uit de praktijk zullen zelden op een lijn zitten met mensen die hun kennis uit boekjes halen Cool

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 22:45

Sandra.k schreef:
Blaze (nee, niet het paard Knipoog )is allang verkocht Lovers


haha ben je Blaze aan het temmen? Nou het is te merken hoor, wat een genuanceerde reacties geeft hij tegenwoordig Dromen *LOL*

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:30

Mensen uit de praktijk zullen zelden op een lijn zitten met mensen die hun kennis uit boekjes halen Cool[/quote]
Zelfs mensen uit de praktijk zitten vaak niet op één lijn Lachen, maar van alle meningen kun je wat leren.
Dus al die boeken en trainingsvideo's die al die bekende amerikaanse trainers op hun naam hebben staan is volgens jou weggegooid geld??
Gelukkig maar dat ik nog 'maar' 40 jaar paardrij... Knipoog

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:37

Sugarmiss schreef:
Mensen uit de praktijk zullen zelden op een lijn zitten met mensen die hun kennis uit boekjes halen Cool

Zelfs mensen uit de praktijk zitten vaak niet op één lijn Lachen, maar van alle meningen kun je wat leren.
Dus al die boeken en trainingsvideo's die al die bekende amerikaanse trainers op hun naam hebben staan is volgens jou weggegooid geld??
Gelukkig maar dat ik nog 'maar' 40 jaar paardrij... Knipoog
[/quote]


Fijn dat je weer exact aangeeft wat ik bedoel Knipoog
boeken en trainingsvideo's zijn zeker niet zonder waarde,mits je snapt wat je ziet en ook begrijpt dat niet elk resultaat dat je ziet inderdaad te behalen is door puur te doen wat ze laten zien op een video.(als je werkelijk denkt dat trainers al hun methoden bloot geven tja Koe )
al rij je 40 jaar paard wil dat nog lang niet zeggen dat je dan ook kunt *rijden* .als dat zo zou zijn dan stikt het in nederland van de trainers Cool
van een *mening* leer je helemaal niets als je niet in staat bent (degene die die mening geeft) die ook in praktijk te brengen.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:53

Citaat:
al rij je 40 jaar paard wil dat nog lang niet zeggen dat je dan ook kunt *rijden* .als dat zo zou zijn dan stikt het in nederland van de trainers


Een trainer is niet altijd een goede ruiter en een goede ruiter hoeft geen trainer te zijn.
Het heeft er inderdaad niet altijd mee te maken hoelang je rijdt, maar als je al zolang rijdt zal het toch niet zo verkeerd zijn.
Je verdient toch geen punten per jaar?
Enne... leren doe je altijd van boeken of heb je nooit op school gezeten?

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

back

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:21

Hoi,

In ieder geval heeft de 'titel' er nu wel voor gezorgd dat Blaze weer 'back' is, want daar werd om gevraagd toch Haha!

Verder sluit ik me aan bij Carys...
en verder op gevoel Haha! als ik bij iemand les die een behoorlijk goede reputatie & prijzenkast heeft én deze persoon het ook nog eens over kan brengen... zou je denken : prima Cool
Niet persé dus... voor mij tenminste niet... als er een bepaald trainingsschema gehandhaafd wordt, waar zowel ik als mijn paard zich niet 'happy' in voelen, kan het nog zo'n goeie zijn... maar klikt het dus niet.

Dat wordt al iets anders als deze zelfde persoon me les geeft en ik merk dat ik zélf bepaalde dingen niet goed begrijp..., maar wel merk dat mijn paard hier ongelooflijk goed op reageert.... ik dus zélf eens na moet denken en overwegen wat ik kan doen om dit óók zo te gaan doen & zo over te brengen op mijn paard... (en doorgaan met lessen dus...)

Maar zo kan er ook bijv. iemand langs de bakrand staan kijken die nog niet zo heel lang rijdt, je op 'opmerking' geeft, waarvan je denkt : krijg nou wat ... ze heeft gelijk Verward
Ook daar ( en juist daarin) moet je voor 'open' staan en durven zeggen : "Zo zie je maar weer, van iedereen valt wat te leren" ...
Als jij denkt en voelt dat je er wat aan hebt, kun je het gebruiken en het maakt niet uit van wie, toch?

Maar het zit natuurlijk in onze 'natuur' mensen te beoordelen op hun prestaties en de mensen die toch 'niet zo lang' rijden te veroordelen onder het motto 'wat weet jij er nou van' ...
Net zoals iemand die járen zijn autorijbewijs al heeft tegen je zegt : hee joh... gordel om... zeg jij : oh ja, vergeten Koe en je doet 'm om...
Als iemand naast je zit zónder rijbewijs en die zegt dat zeg je : haha... jíj moet het nog maar zien te halen Haha!

Ik 'probeer' dus wel open te staan voor alle mensen... en als ik denk dat ik er wat aan kan hebben, gebruik ik het ....

Groetjes Jolanda