sweet iron

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:14

Waarom zou je niet gewoon je Engelse bit aan een westernhoofdstel hangen, als je toch weer gaat doen alsof.... Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:27

Ik rij idd erg lekker met sweet iron, maar met een rvs dressuurbitje rij ik ook lekker Haha! Die van mij schuimt altijd als een dolle hond, dus ik merk niet zoveel verschil.

Maar ik snap niet waarom mensen nou nooit eens tevreden zijn met dingen die gewoon goed gaan. Als je paardje nu toch gewoon lekker loopt op haar rvs-bitje, waarom dan weer veranderen?
Dat dier is drie en heeft al zo veel verandering meegemaakt....
Kom toch lekker tot rust, geniet van je beestje en alles wat goed gaat....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:03

Carys, het gaat er niet om of ik geluk heb ja of nee en of iemand voor het uiterlijk vertoon met een bepaald bit rijdt.

DIT is waar het mij om gaat:

************************************************************
Maar ik snap niet waarom mensen nou nooit eens tevreden zijn met dingen die gewoon goed gaan. Als je paardje nu toch gewoon lekker loopt op haar rvs-bitje, waarom dan weer veranderen?
Dat dier is drie en heeft al zo veel verandering meegemaakt....
Kom toch lekker tot rust, geniet van je beestje en alles wat goed gaat....
************************************************************

Ik snap niet waarom somige mensen nou nooit eens rustig tevreden zijn met wat ze hebben en hoe het gaat.... Terwijl het recreatieruiters van de bovenste plank zijn.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:04

Jouw bijdrage is anders ook niet echt nuttig Marianne Verward Van elke dag je paard een schop geven houdt 'ie ook niet echt veel over. Maar is het daardoor meteen handig om te doen?

Maar geef me dan eens een antwoord op m'n vraag: waarom niet gewoon tevreden zijn als je paard lekker loopt op een rvs bitje?
Van een bloedfanatiek trainende ruiter kan ik dan nog een beetje begrijpen dat die toch elke keer weer een pietsie beter resultaat probeert te pakken, al is het maar door er eens een ander materiaaltje in te hangen.
Maar van een recreatieruiter begrijp ik dat gewoon niet.

Heeft niks met 'van leer trekken' te maken, ik stel gewoon een tegenvraag....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:15

Maar ook dat scheelt weer van paard tot paard, zoals ook het ene paard lekkerder loopt met een westernzadel, en de andere dus weer niet.
De enige manier om er achter te komen of jouw paard het ook prettiger vindt, is om het uit te proberen.
En dat is nou dus waar ik m'n vraagtekentje bij zet: waarom geen rust brengen in de stroom van veranderingen, en tevreden zijn met wat je hebt.
Een RVS-bitje is nl. ook prettig voor het paard, daarom wordt het al zo lang gebruikt voor dit doel.
Maar het valt of staat toch altijd weer bij die hand van de ruiter, maar da's ondertussen wel zo vaak uitgekauwd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 21:35

Marianne schreef:
nou ja, dit bedoel ik dus. Ietsje minder fel mag ook, toch? Van bit veranderen is toch tamelijk onschuldig vergeleken met je paard elke dag schoppen Verward

En dan opmerkingen over "doen alsof" en "wees eens tevreden". Ik kon je reactie niet helemaal plaatsen, maar goed er zal mij wel iets ontgaan in deze discussie Lachen Zo, genoeg off topic voor deze keer!


Oke, ikke ietsje minder fel, jij ietsje minder nietszeggend, deal? Lips are sealed
Geef dat meisje dan nu eens een goede tip? Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fantast en 7 bezoekers