Redelijke lesprijs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Redelijke lesprijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:24

Ik heb een nieuwe instructeur gevonden, en krijg vanavond mijn eerste proefles van hem. Ben me alleen te pletter geschrokken van de lesprijs.... Ik dacht dat m'n vorige instructeur flink aan de prijs was, maar deze vertelde zonder verblikken of verblozen dat de prijs 45 Euro per uur is.

Nou vind ik het helemaal niet erg om goed te betalen voor les, maar dan verwacht ik er wel heel wat voor terug: een actieve les met superduidelijke uitleg en een zeer gemotiveerde instructeur die me echt flink op weg helpt (rekening houdend met de beperkingen van mijn paard en mezelf).

Mijn vraag aan jullie: wat is nou een redelijke lesprijs? Ik vind de prijzen voor westernles nl. ronduit absurd....



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:50

Hij heeft geen reiskosten/-tijd, woont op nog geen 5 minuten van mijn stal af. Gaat bij mij op stal lesgeven, wat ook een soort van mazzel is voor hemzelf want ik heb een binnenbak en hij niet.
Rondbellen naar 'bekende namen' is een strak plan, maar wat is in vredesnaam een bekende naam?
Het is geen Rieky of Dave....
Hij komt oorspronkelijk van de stallen van Van Amstel en heeft al langere tijd een eigen westernstal, maar ben je dan ineens 'bekend'?

Misschien ben ik wel teveel blijven hangen in mijn dressuurwereldje hoor, daar betaalde ik 40 gulden voor een heel uur van een ZZ-amazone die goed les kon geven.

Deze instructeur vraagt dus evenveel als Rieky en Dave... Hmmmm...
Aan wie mag ik de naam van deze nieuwe instructeur PB'en voor een eerlijk advies? (wel graag westernruiters met ervaring)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:07

Tja, ervaring..... ik rij ook al 27 jaar maar bak er nog steeds niet veel van....
Ben de laatste tijd wel bij meerdere 'trainers' wezen kijken en ik zet 'trainers' nu echt niet voor niks tussen aanhalingstekens. Wat een baggerkwaltiteit loopt er in diverse bakken rond zeg, echt om te huilen.

Daardoor ben ik nu een klein beetje kopschuw.... ik heb het best voor les over hoor, daar ligt het niet aan. Maar is het nu echt een reeele prijs???? Verward
Moet je het voor de gein eens vergelijken met je eigen salaris.... (en dan ben ik nog een HBO-er die absoluut niet mag klagen over de inkomsten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:30

Oh maar een goede trainer mag gerust wat aan me verdienen hoor; die maakt er immers ook z'n beroep van. Of deze het wit of zwart doet, weet ik niet. Het gaat mij er puur om dat ik de prijs hoog vind, en daar dus heel wat voor terugverwacht. Hij heeft echt nog geen 5 minuten reistijd, dus het is echt puur lesgeld, geen reistijd die hij eruit moet halen.

Waarom woon je zo'n pokkeneind weg Sil???? Het is niet eerlijk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 17:47

Ik zal zo snel mogelijk verslag doen van de les, heb nu een beetje haast. Ben in ieder geval heeeeeeeeeeel tevreden; deze mag terugkomen!!!! Ik probeer vanavond of anders morgen even een verslagje te tikken!
Allemaal ontzettend bedankt voor de leuke PBtjes, ben helemaal platgemaild! Leuk om te zien dat het westernforum weer een stuk gezelliger en gemoedelijker is geworden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:37



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers