past-ie nu wel of past-ie nu niet????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

past-ie nu wel of past-ie nu niet????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 10:13

Ik weet dat er al veel topics over zijn geweest en die heb ik uiteraard ook allemaal gelezen....maar krijg toch niet echt antwoord op mijn vraag:
ik heb gisteren lekker lang gereden en mijn paardje was echt helemaal nat...behalve op zijn schouders, vanaf zijn schoft ongeveer een handbreedte naar beneden aan beide kanten...ik heb diverse malen gecheckt of het zadel nergens drukte, kon zelfs toen ik erop zat makkelijk mijn hand onder de boom en naar beneden doen, nergens zit het strak. Ook als ik er niet opzit, is dit het geval....mijn pad was wel helemaal drijfnat, kan het zijn dat Beau gewoon niet zo erg zweet op zijn schouders en schoft?



BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 20:37

volgens mij is het niet te klein, dan zou mijn hand er ook niet goed tussenpassen...ik heb het zadel nu ongeveer een jaar en het is altijd al zo geweest dat hij daar niet echt zo nat is als onder de rest van het zadel., meer een beetje vochtig op de wijze waarop wij zweten zeg maar...en ook is het niet gevoelig als ik erop druk ofzo. Ook vindt Beau het niet vervelend als ik het zadel opleg...voor mij ook een teken dat hij er geen last van heeft. Als ik hem trouwens flink longeer (zonder zadel etc.) en hij wordt nat, is dat ook de laatste plek waar hij gaat zweten Verward
SM: ik zal proberen morgen een foto te maken en die inscannen....misschien dat het dan wat duidelijker is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers

cron