Kan ik met dit zadel doorrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 06:54

En ook een westernzadel hoort Achter de schouders te liggen en niet er op. ( wat men vaak denkt, ook ik in het begin)


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 20:28

Of...... je kunt het laten verbreden. Ik ben nu na 3 jaar ook al aan mijn derde zadel bezig. Laatst kwam er een echte originele ouderwetse zadelmaker voor alle zadels op stal. Ik vroeg hem of hij misschien even naar mijn westernzadel wilde kijken en naar mijn paard. Helaas was dit zadel ook al weer wat krap (wat ik al vermoedde). Ik dacht dus, daar gaaaaaan we weer. Maar hij vertelde me doodleuk dat hij ook westernzadels eenvoudig kan verbreden. Zowel kunststof als houten bomen. No problem Haha! Kostte me maar 100 euro ( nog altijd goedkoper dan een nieuw zadel)


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 08:38

Hoi Sugarmiss, ik vertrouw toch meer op het oordeel van 'mijn' zadelmaker (waarbij het vak al generaties in de familie is) dan op het oordeel van Louis (sorry louis, niet persoonlijk bedoeld) die voor zover ik weet geen zadelmaker is. ( en ik bovendien ook niet persoonlijk ken) Horseman outfitter kan ook westernzadels verbreden....... door wat van de boom af te schrapen. Dat vind ik dus niks, wordt je boom alleen maar slapper van. Hier staat trouwens nog een artikel van 'mijn' zadelmaker http://home.wish.net/~palmen1/Zo%20als% ... itten.html


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers