Buitenrit in de duinen/op het strand.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 07:13

Hoi, ontzettend goed idee en Meyendel is een prachtig gebied om te rijden (wij komen er regelmatig) ALLEEN....... vanaf 15 mei jl mag je er op de dag niet meer rijden, alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg of heeeeeeeeeeeel laat in de avond pas weer, als je tenminste het strand op wil. Blijf je in de duinen dan is er geen probleem, maar met dit warme weer is het wel heerlijk om verkoeling op het strand en in de zee te zoeken, want die duinpannen zijn dan net braadpannen.

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead



Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:33

Jammer, maar ik ben het hele weekend verhinderd. Maar, het komt er nog wel eens van hoop ik.
En ik wil niet heel vervelend doen, want ik heb ook nog wel eens lak aan regeltjes...... Schijnheilig maar ze zijn bij Meyendel zeer fanatiek met 'opzichters'. Je struikelt er nog al eens over boswachters en strandwachters. Zorg dan in ieder geval dat jullie 's avonds afspreken, dan heb je de minste problemen en de grootste lol als je het strand opgaat (struikel je tenminste niet over alle badgasten).

Veel plezier!

Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers