Waarom western?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Waarom western?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 09:11

Wat heeft jullie doen besluiten western te gaan rijden? Mijn eigen QH merrie wordt volgend jaar eindelijk 3 (ik heb haar al vanaf dat ze 6 weken was Lovers ) en ik kan niet wachten om haar western te gaan beleren. Ik ben dat gedressuur zo zat (gaat wel weer over denk ik, zit in een dip Haha! ) altijd dat apepakkie, dat gezwoeg en gezweet voor die 5 minuten, loeihoge inschrijfgelden om vervolgens een lintje te winnen Misselijk (hier dan) en al die kouwe kak, zucht..

Ik blijf er wel mee doorgaan natuurlijk, want ik vind dressuur een mooie discipline en een goede manier om je paard beter en mooier te maken. Daarnaast pak ik alleen de noodzakelijke wedstrijden voor punten en champs. Maar ik wil me nu ook veel meer op de westernsport gaan storten. Zoveel gezelliger! Lekker de hele dag met je paard klooien, verschillende klassen rijden.


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 23:59

Zo, veel reply`s zeg! Ik ga de dressuursport niet compleet vaarwel zeggen, maar ik ga zeker meer western rijden en dan ook grote western wedstrijden doen(ik blijf prestatie gericht Knipoog ). Ik vind het gewoon een mooie sport and last but not least, QH`s en Paints zijn zo mooi Lovers speirbundels met die coole karakters, dat mag ik wel!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 05:02

Cassidy"]
[quote="Pril schreef:
and last but not least, QH`s en Paints zijn zo mooi Lovers speirbundels met die coole karakters, dat mag ik wel!


Pril, you go girl! Wat heb je dat toch weer mooi gezegd.... Lovers
[/quote]

Dank je Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers