singel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

singel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 13:58

Ik heb bij de aanschaf van cheval een western zadel gekocht bij de zadelmarkt dit beviel me niet en heb hem gisteren kunnen ruilen met iemand voor een heel oud(lees bijna antiek Haha! maar daar door erg mooi) westernzadel met houten beugels en kappen om je voeten Kwijl echt geweldig. hij moet binnenkort wel even langs bij de zadelmaker maar dat geeft niet het is geloof ik echt een oldtimer, net als cheval Sigaar .
nou zit er een koordsingeltje bij wat er niet bij past heeft iemand een idee wat voor 'n singel ik moet aanschaffen?????

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:00

Er zijn neopreensingels te krijgen in verschillende maten. Wat voor maat moet je hebben?

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 14:03

die erom zit heb ik net even gemeten is 75 cm iets dus in die geest Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:20

Ik weet bij jouw in de buurt zo snel geen westernwinkel: maar laten opsturen kan ook. Bel even met Arthur van Osch, telefoonnummer staat op:

http://www.westernstore.nl/

En waarschuwing: de neopreensingels zijn niet goedkoop!

rocky01
Berichten: 25
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: geldermalsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 07:52

in nijkerk zit de country mill, ze zitten in de nieuwstraat het telefoonnummer is 033-2462718 zij hebben ook veel op voorraad dit is dichterbij en dan kun je zelf tenminste even kijken wat je wil

Dundee
Berichten: 36
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:22

Ikzelf gebruik een (nep)bontsingel. Ik ken diverse paarden die niet tegen die neopreensingels kunnen. Deze bontsingels zijn bij elke westernwinkel te koop!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:15

Ik heb mijn touwsingel toen vervangen door een neopreen. Echter, Mandy krijgt daar zweetrimpels van en nu heb ik er een bontje overheen maar dit wordt nogal massief. Als ik weer in de buurt van een westernshop kom wil ik een bontsingel kopen. Neemt zweet op en kan gewassen worden.
Mocht je omhoog zitten, heb ik nog een touwsingel van 80 cm te leen. Wel graag terug want ik wil altijd iets reserve hebben.
En er zit een zadelmaker vlakbij je pony toch?