Iemand nog meegedaan in Eibergen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 23:02

ben je wezen kijken sm?
ik heb zaterdags meegedaan, en ik was 6e in de pleasure open. reining amateur kom ik weer eens niet tellen nu voor de verandering 3 spins in plaats van 4. en de reining open ook een DQ-tje vanwege achterwaarts gaan bij de roll-back. maar ik heb me wel vermaakt daar hoor. was alleen wel een erg lange dag.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:10

het aantal deelnemers viel mij ook een beetje tegen. en dan krijg je inderdaad erg snel dat je steeds dezelfde ziet rijden. ik persoonlijk vond de hoeveelheid publiek vond ik ook een beetje tegenvallen. de proeven die ik gezien heb over de dag waren goed, en ik ben het met je eens over de reining dat ze rustig beheerde proeven niet echt waarderen, dat was later ook zo in de amateur en de open, ik heb de ama met wat meer druk en speed gereden dan de open en als ik geen dq-tjes had opgelopen waren mijn punten voor de ama. hoger dan voor de open. terwijl de open beter was volgens mijn medestanders.

eigenlijk vond ik de accomodatie ook een beetje tegenvallen, het was erg stoffig. en de ruimte in de hoofdarena vond ik nou ook niet echt, maar goed we moeten niet al te veel klagen, zoveel wedstrijden en goede accomodaties zijn er nu ook weer niet.

waar ik overigens wel nieuwschierig naar ben is hoe marienheem is. met oog op het nk. is daar al eens iemand geweest? hoe de bodem daar is en de bak????

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers