moederdag op de ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 22:35

Mijn moederdag begon super!!!
Heerlijk ontbijt op bed met prachtige zelfgemaakte kadoos van de dames en een teakhouten deckchair om in zon te luieren (als ik daar tijd voor heb Tong uitsteken Cool )

Maar eerst Bailey en de rest van de paarden verzorgen. Bailey is afgelopen woensdag gecastreerd en moet natuurlijk worden afgespoten. Eigenlijk een klusje voor de eigenaresse maar Nanouk heeft auw.
Gisteren ging ze hem afspuiten en toen Bailey zijn hoofd draaiende duwde hij Nanouks vinger uit de kom Huilen
Nanouk roepen en ik zie haar asgrauw tegen de stal aanleunen, gauw loslopend paard gevangen en op stal gezet. Nanouk met een reuzevaart in de auto geduwd, ik zag haar nl. al flauwvallen bij de stal (hellup!!) .
Wij naar het ziekenhuis, het zag er heel eng uit. Na veel wachten, foto's maken, veel heen en weer geloop (je kon ons spoor door het hele ziekenhuis volgen door onze bagger p*ten) was er iemand zo aardig om het weer te herstellen. We werden ondertussen lekker melig, Nanouk had een verdoving Tong uitsteken Dromen gekregen en we moesten overal vreselijk om lachen.
Ja en daar loopt ze dan, vingers aan elkaar getaped en arm in mitella Clown

Dus deze mama stond om 07.15 uur de paardjes te verzorgen om daarna weer braaf in bed te kruipen en te wachten op wat komen zou Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers