clinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 19:55

rijden op gevoel Cool

bij voldoende deelname Knipoog

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:03

Rijd ik dan met blinddoek of mijn paard?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 20:22

beide ,en dan ook nog in het donker Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 22:30

Mag iemand die al jaren in het duister tast ook meedoen Schijnheilig Lips are sealed
en starten op een paard wat ziende blind is.... Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 22:34

ja hoor sm
maar onthoud wel,
dat in het land der blinden eenoog koning is Clown

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 22:44

Het toeval wil dat Carys zwart is (maak ik haar sokje wel even zwart), ik heb op zolder ook nog een zwarte Zorro cape en als het dan donker is.... nou heel misschien....
Dan laat ik mijn vriendinnen aan de jury vertellen dat wij heel goed gereden hebben..

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 01:43

mag ik ook weten waar jullie mee bezig zijn

dit is allemaal zo flauw en kinderachtig

en een moddie die daar aan mee doet!

sorry,zal wel aan mij liggen.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 07:42

Bloos

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 09:15

Ja rinus das nou de sfeer bij Jos, lekker lollig en toch wat leren *LOL* .

Jos waneer was deze tast in het duister clinic gepland? Ben gek op clinics, hihihi Haha! . Dan weet ik of ik niks gepland heb. De interesse is er in ieder geval!

Viv.

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:52

westernworld schreef:
mag ik ook weten waar jullie mee bezig zijn
dit is allemaal zo flauw en kinderachtig
en een moddie die daar aan mee doet!
sorry,zal wel aan mij liggen.

Wij zijn bezig om op een gezellige ietwat humoristische manier Bokt-Western wat levend te houden. Nou heeft de één wat meer gevoel voor humor als de ander, so be it. En het is niet verplicht om hier aan mee te doen. Zwijgen kan goud waard zijn Cool

Verder moet me even van het hart dat de clinics/wedstrijden bij Jos heel veel positieve reacties opleverden van mensen die het daar blijkbaar erg naar de zin hebben gehad. Dit in schril kontrast tot dit topic:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ht=#567454

Ik weet niet of dit met de serieusheid van de deelnemers te maken heeft of met het gevoel wat men er van over houdt.
De toekomst zal het leren. Schijnheilig

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 14:18

sugarmiss, hoe oud ben jij?
Lips are sealed Lips are sealed Boos! Boos! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 15:28

sm wat bedoel jij hier mee ???

het was een goed geslaagde avond!

en suggereer hier hiermee dat het niet gezellig is in Leusden?

wat is de bedoeling van deze opmerking?

is er iemand die vanwege deze ongezelligheid niet meer in Leusden wil komen??

vertel mij iets wat ik nog niet weet sm!

is het niet zo dat jij als moddie hier op bokt die topics moet afkeuren die niet stroken met de geest waarin bokt moet werken ?
ik heb jouw 1 x in Leusden gezien,niet meer, ik zal in een ander topic vragen welke ruiters er door de omstandigheden niet meer in Leusden willen rijden, en waarom dan niet!!

ik kan misschien niet alles duidelijk en simpel neerzetten als een ander maar ik mag wel voor mijn mening uitkomen , zoals sommige van de voormalige deelnemers,achter mijn rug doen,ik doe dit tegen een ieder
recht in het gezicht,dat is eerlijk,en als er commentaar is op een aantal rijders en niet rijders,moet dat eerlijk gebeuren,en in mijn mening niet in bedekte termen en stiekem,dat is wat ik flauw noem.

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 17:37

Citaat:
sm wat bedoel jij hier mee ???

Dat zal ik proberen uit te leggen.

Ik vind dat je initiatief in Leusden een goeie is, maar je kunt niet ontkennen dat er ook de nodige opmerkingen gemaakt zijn, waaruit je lering zou kunnen trekken hoe het anders zou moeten.
Helaas heb o.a. jij in een ander topic je dit nogal aangetrokken waardoor dat topic ontaarde in een ongezellige situatie voor een bepaald persoon, die het recht had voor de mening uit te komen.
Nu kun je het niet iedereen naar de zin maken en sommige dingen zijn niet te verwezelijken, maar dat geeft niemand een reden om iets wat bij iemand anders kennelijk wel heel erg bevallen is onderuit te halen.

Iedereen is op zijn/haar eigen wijze met de westernsport bezig, de één wat serieuzer dan de ander. Hierdoor is ook voor een ieder de manier/soort van clinics volgen en aan wedstrijden meedoen een andere.

Dat de één zich uit met een bepaalde humor mag voor de andere geen reden zijn iemand onderuit te halen. De één houdt van Joep v't Hek en de ander van het Theater v/d Lach.
Stoor je niet aan bepaalde zaken die jij niet serieus kan nemen, het leven is al serieus genoeg.

Citaat:
is het niet zo dat jij als moddie hier op bokt die topics moet afkeuren die niet stroken met de geest waarin bokt moet werken ?

Wat is de geest van Bokt? Er staat nergens dat humor niet is toegestaan. En waarom mag een moddie niet eens melig zijn.

Ik schuw een eerlijke open discussie niet waarin iedereen het recht heeft zijn mening te geven, zolang dit in ABN en met fatsoen gebeurt. Persoonlijk zie ik zelfs graag wat meer discussies over de verschillen in de Westernsport en de standpunten van iedereen.
Als iemand een item opent waarin hij zich naderhand aangevallen voelt is het wel heel simpel om een moderater te vragen het topic te sluiten c.q. de tekst te verwijderen.
Ook hier geldt 'bezint eer ge begint' en draag de gevolgen van je actie.

Citaat:
ik heb jouw 1 x in Leusden gezien,niet meer, ik zal in een ander topic vragen welke ruiters er door de omstandigheden niet meer in Leusden willen rijden, en waarom dan niet!!

Klopt en ik zal in dat topic ook antwoorden wat ik er van vond. Ik hoop dat meer ruiters dat zullen doen.

Ik had graag de titel van dit topic wat aangepast (met clownsmileys) zodat het voor iedereen duidelijk is dat het een niet-serieus onderwerp betreft, maar helaas blijkt dat technisch niet mogelijk.

Zo nu genoeg serieus geweest
Citaat:
sugarmiss, hoe oud ben jij?


Oud genoeg om U tegen te zeggen Haha!