Ze zijn er weer!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:54

Mag ik er alvast een bestellen voor de oefenwedstrijd waar je het in een ander topic over had? Die zonder licht... en met de negativiteitsdetector voor de ingang. (mag ik die wel even persoonlijk instellen?)

Oh ja, en Carys. Zullen we dan samen voor de eerste keer een wedstrijd gaan starten? Samen staan we sterk toch??? Lovers


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 10:43

westernworld schreef:
en hier weer een melig iets !

wat proberen jullie te bereiken?

zitten jullie nu al in de menopauze?

flauw flauw


Als je geen commentaar wil geven moet je dat vooral niet doen. Doe je het wel geef dan je mening ook op dit topic. Flauw flauw waar betrek jij dit op eigenlijk? Lovers

Wat proberen we te bereiken? Ik denk dat we proberen te bereiken dat we allemaal dmv humor straks weer lekker een oefenbeginnerswedstrijd durven starten? Bloos Lijkt me te erg voor woorden dat er mensen zijn, waarvan er zich slechts 2 hebben uitgesproken waaronder ik zelf, niet durven een gezellig wedstrijd mee te maken.
Daar je dan de kans hebt het verslag van je (nog niet) kunnen in een rapport te lezen krijgt op het www op een niet zo opbouwende manier? Verdrietig

Menopauze, penopauze. Ja, penopauze zal er ook mee te maken hebben denk ik. *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers