WN: Vorstenbosch-wedstrijd Burgmeijer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

WN: Vorstenbosch-wedstrijd Burgmeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 21:12

Het is weer zover!!

Zondag 7 November 2004 zal er een onderlinge wedstrijd plaatsvinden

De onderdelen die zullen worden verreden zijn:
* Pleasure (Youth en Amateur)
* Horsemanship (Youth en Amateur)
* Reining (Youth en Amateur)

De onderdelen zullen in deze volgorde verreden worden en de wedstrijd begint om 13.00 uur. Inschrijven kan vanaf 11.30 uur boven in de kantine. Pleasure en Horsemanship zullen volgens AQHA rules verreden worden en de Reining volgens de NRHA rules. Het is toegestaan met elk legaal bit om op 2 handen te starten in alle klassen.

Inschrijfgeld is 5 euro per onderdeel

Deze wedstrijd wordt gejureerd door Rieky Young en/of Dave Young (Both official NRHA en AQHA Judges) en gesponsord door Arthur's Westernstore.

Wij hopen op een zeer grote opkomst van jullie allemaal!

Quality is never an accident.
It is always the result of high intelligent execution and the wise choice of many alternatives.



Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 20:34

Iedereen mag meedoen, hoe meer ziel hoe meer vreugd!

Het heet al zolang als ik me kan herinneren, onderlinge wedstrijd, alleen die naam klopt dus niet helemaal.

Maar iedereen mag meedoen, ongeacht ras enzovoorts.

Quality is never an accident.
It is always the result of high intelligent execution and the wise choice of many alternatives.

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-04 22:00

Allemaal heel erg bedankt voor al jullie reacties en pb'tjes! Zoals het er naar uitziet, komen er veel deelnemers en wordt het een erg gezellige dag!

@ Adrienne: komen jullie ook met jullie blondie Blond Knipoog

Quality is never an accident.
It is always the result of high intelligent execution and the wise choice of many alternatives.

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-04 09:52

Hey Vana, leuk dat je komt!! Met paard neem ik aan?

Quality is never an accident.
It is always the result of high intelligent execution and the wise choice of many alternatives.

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-04 20:45

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie allemaal zoveel leuke reacties hebben! Volgende maand is er weer een onderlinge wedstrijd, als ik me niet vergis op 19 december en dan zal Wendy van Osch jureren.

De reden dat er geen trail is, is dat er eigenlijk nooit deelnemers voor zijn. In het verleden hebben we dat wel eens gedaan, maar omdat er nooit iemand meedeed, is daar eigenlijk vanaf gezien.

Ik hoop jullie volgende maand weer allemaal te zien, en de mensen die niet zijn geweest, natuurlijk dan wel te verwelkomen!

Quality is never an accident.
It is always the result of high intelligent execution and the wise choice of many alternatives.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers